3 lucruri pe care să nu i le spui niciodată unei femei trecute de 3x ...care nu are copil!

 Azi voi scrie un pic diferit față de ideea blogului meu, însă, consider că trebuie să pun punct unor lucruri care consider că nu mă deranjează doar pe mine, ci cam pe majoritatea femeilor, care au trecut prin astfel de episoade. Este vorba despre mai multe cuvinte rostite însă sunt 3 propoziții magice, care pe mine una mă scot din toate stările mele de Zen.
 3 lucruri pe care să nu i le spui niciodată unei femei trecute de 3x ...care nu are copil! Dacă nu are înseamnă că a avut ea un motiv ...


1. Stai liniștită, vine când nu te aștepți .... hai serios!! Nu cred că o femeie care știe ce-nseamnă cercul vicios al testelor de ovulație pozitive și testelor de sarcină negative vorbește așa, deci clar nu știi ce spui ... deci mai bine nu o spune! Suntem femei iar când o idee ne intră în creieraș, apoi de acolo nu iese, deci clar și categoric nu există nu te aștepți ( aici nu vorbesc de cazuri medicale în care este clar că nu ai cum să te aștepți ... )

2. Copiii își aleg mamele ... apoi aici să nu te lase toate stările de Zen??!! vezi 1 ... deci cum să stai liniștită? Adică copilașii își aleg mamele care îi abandonează? Îi bat sau chiar mai rău?! .... Nu mă consider un om atât de rău încât a mea minune să prefere să aleagă altă mamă și exact pe mine sau alte femei care sunt în situația mea să nu ne dorească. Îmi dai dreptate?

3. Știu ce simți ... dar va fi bine ... am observat că femeile care s-au luptat cu diverse probleme legate de procreere nu aruncă astfel de ”bombe” pentru că ele chiar știu ce simți și în anumite situații compasiunea e prea ieftină. Nu ai cum să știi care femeie ce și cum simte, nu simțim la fel, fiecare își trăiește drama în felul ei, nu sunt două situații identice.

   Așadar, la fiecare cuvânt rostit, gândește-te bine! Probabil nu cunoști ce se petrece, de ce nu are femeia respectivă un bebe, te-ai gândit vreodată cuvintele tale cât de mult o pot afecta? Poate nu ești omul cu care dorește să discute, iar tu îi rupi o rană. Fiecare femeie poartă în suflet o rană, o poveste, o dorință dar să vorbească despre acest lucru este strict DECIZIA ei!!!
I take things one day at a time.  I make each decision based on what the consequences will be.  I can only control my own thoughts feelings and actions, not everyone else's.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut