Final de ... nebunie



       Da, da am terminat din nou maratonul SuperBlog, 27 de probe, probe de probe!!
Finalistă again, de data aceasta pe locul 34, cu 3 locuri mai ok decât în primăvară! Puteam și mai bine, dacă aveam acnee...ei n-a fost să fie! Sunt superbloggeriță pentru a doua oară, de data asta competiția a fost mult, mult mai grea. Au intrat în acest joc nebun mulți blogeri noi, super buni! A fost o onoare din nou să mă lupt cu veteranii acestei competiții! Pentru prima dată am urmărit Gala live, șiiii deși am cuvintele mereu la mine și mă descurc de minune la povestit, am rămas fără cuvinte și m-am emoționat profund când mi-au citit numele, nu vă pot descrie acel sentiment. A fost tare mișto să vezi live oamenii cu care te lupți în cuvinte, sunt atât de simpatici cu toții! Sper ca în primăvară să fiu și eu alături de ei. E o comunitate, e o familie, e un sentiment, e o emoție, e ceva de nedescris și totuși ceva despre care ai putea scrie mult și bine.
M-a cuprins acest virus în primăvară, nici nu s-a pus problema să abandonez, deși ... acum pe final a fost un moment în care am zis nu se poate așa ceva... dar contestația se pare că a fost cu noroc. Mi-a plăcut alături de voi, dragi superbloggeri, deși erau zile în care nu știam cum să o scot la final. Dacă în primăvară eram mereu la fix cu articolele, acum era când le scriam în ultima zi, fără să mă gândesc prea mult și mai mare mi-a fost mirarea când am văzut notele... am luat note bune față de prima ediție, singura care m-a tras mult la clasament a fost acneea, bat-o vina! Le-am și reproșat alor mei, că ce au făcut de mi-au dat un ten atât de curat :)) dar atâta bai să fie!
   Am demonstrat din nou, că doamna Cozma -fiică, soție, nepoată, fină, ofițerească, studentă, minisportivă, unguroaică get-beget, a făcut față unui concurs de scris articole în limba română!!! 
Aștept cu nerăbdare diploma!
Happy child ever!!
P.S
Tati așa-i că ești mândru de mine?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut