America, here I come!!



Dragii mei părinţi...
- Hai spune direct, că mereu e vorba de vreo nebunie când începi aşa diplomatic- îmi spune mama.
- Ei bine, m-am decis şi aş vrea să mă sprijniţi şi voi în aventura mea, îmi doresc să plec într-o experienţă Work and Travel.
- Mai pe înţelesul meu, dacă se poate, mă atenţionează tati.
- Poi, Work and Travel, este un program de schimb cultural internaţional al Departamentului de Stat al Statelor Unite ale Americii care permite studenţilor la zi, din diverse ţări ale lumii să meargă în vacanţa de vară în Statele Unite ale Americii pentru a lucra şi călători. Fiind studentă la zi, la o facultate acreditată pot pleca pentru o perioadă de 4 luni.
- Bun, până aici înţeleg, dar totuşi ce vei face acolo? întreabă tati nedumerit.
- Hmm, voi descoperi cultura americană şi o voi putea compara cu a noastră, îmi voi putea îmbogăţi gratuit cunoaşterea limbii engleze, voi câştiga o nouă perspectivă asupra vieţii. Voi experimenta situaţii neobişnuite de viaţă, voi cunoaşte oameni noi, voi lega prietenii şi cel mai important aspect voi câştiga independeţă şi maturitate.
- Începi să mă convingi!
- Mi-am ales să plec în  Tennessee mai precis în Nashville. Totul va fi posibil cu CND Vacanţe Speciale. Îmi doresc să vizitez atât de multe obiective mi-am şi făcut o listă cu ce îmi doresc să văd, uite vă arăt aici pe laptop, Pantenonul care este atracţia principală a Parcului Centennial cel mai mare din Nashville. Uite autobuzul roz, cu acesta voi face turul oraşului, voi merge la muzeul muzicii country. Programul work and travel oferă o experienţă inedită, ofertantă şi cel mai bun start în viaţa de adult.
- Ce job ţi-ai alege?
- Poi vă spun sincer mi-am şi ales la Hotelul Union Station, un fel de recepţioner, voi furniza date despre hotel, despre posibilitatea rezervării, voi răspunde la solicitările telefonice. Cum îmi place să vorbesc şi să cunosc oameni noi, am ales acest job în favoarea altora unde nu prea aveai interacţiune cu alţi oameni. Vă daţi seama câte lucruri voi putea învăţa. Fiecare om pe care-l voi întâlni îmi va putea oferi o lecţie de viaţă.    Vă spun sincer îmi este puţin teamă, că nu veţi fi acolo şi nu va fi nimic din ce îmi este obişnuit şi cunoscut, dar se spune că lucrurile frumoase au loc, dincolo de zona de confort.
-Dacă tu îţi doreşti şi consideri că eşti suficient de pregătită pentru o astfel de aventură, te lăsăm să faci parte din programul work and travel pentru studenţi.
- Work and Travel Vacanţe Speciale, a ajutat mulţi tineri să îşi vadă viitorul cu alţi ochi. Aştept cu nerăbdare să văd cum mă voi descurca singură, într-un loc total nou. Deja mi-am făcut planuri pentru orele în care voi fi liberă. Voi sta prin  parcuri, voi studia oamenii, voi urmări ce obiceiuri au, vă daţi seama câte culturi se împlestesc acolo? Acolo cu toţii merg pentru a-şi găsi marele vis american. Voi gusta tot ce aparţine de cultura lor culinară, chiar dacă acu sunt mai reticentă, acolo voi dori să nu îmi scape nimic. Sunt convinsă că voi fi total alt om la întoarcere şi vă spun sincer că îmi doresc!

- Mulţumesc pentru încrederea voastră! Nu vă voi dezamăgi... America, here I come!!!!

                                    Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut