6 luni - 6 realizări

     În noapte de Revelion, marea majoritate a lumii, îşi întocmeşte cu grijă şi sârguinţă lista aceea magică, care mai apoi ajunge într-un colţ uitat al camerei şi toate dorinţele şi făgăduinţele se pierd pe parcursul celor 12 luni, ca mai apoi la următoarea cumpănă dintre ani, să o luăm de la capăt.
    Mi-am propus să încerc să realizez măcar jumătate din cele trecute pe listă, până acum m-am descurcat de minune zic, ba chiar m-au autodepăşit.
Dar să o luăm cu începutul: 
1.Am apărut pentru prima dată în viaţa mea într-o revistă . Slab sau Gras mi-a oferit şansă de a le povesti şi altor femei cum se poate să slăbeşti frumos şi echilibrat fără pastile, fără înfometare. Cu o doză de ambiţie şi oamenii potriviţi în jurul tău.

2. Am participat pentru prima dată la un concurs pentru bloggeri din toată ţara şi am fost finalistă. Am vrut să îmi testez limitele, să văd dacă ceea ce scriu este şi pe placul altora şi a fost! Am primit note între 8 şi 9.70.

3. Am început să îmi fac propriile meniuri (iniţial cu ajutorul d-nului antrenor) iar acum singură. Sunt atât de mândră de mine! În fiecare zi ştiu exact ce urmează să mănânc, bine sunt om, am şi eu unele zile de excepţie pe care apoi le regret :D dar despre acest aspect am să vă povestesc altă dată.

4. Am ieşit din zona mea de confort. După 10 ani, am acceptat să merg la munte, dar nu, nu pentru distracţie ci la bootcamp!! Adicălea am fost şi.... am fugit în aer liber!! (nu hamstereală, ci fugă pe bune) cam 3-4km/zi/3zile. Am avut un singur mini-abandon căci operaţia şi-a spus cuvântul.

5. Am început să conduc, după o pauză lungă de 10 ani. Asta Da ambiţie pe capul meu.

6. Am avut controlul anual pentru munca depusă. Am primit felicitări!! Nu am primit nici o măsură de remediere, nimic. Sunt un ofiţer bun :D Chiar dacă uneori sunt al naibii :D 

    Urmează încă 6 luni sper să fie la fel de productive, la fel de pline de reuşite!

Tu cum stai cu bilanţul pe cele 6 luni care au trecut?
Care au fost realizările tale cu care te mândreşti?
Ce ai făcut în cele 6 luni pentru viaţa Ta? Pentru visul TĂU? 
Diary of a medical student tumblr
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut