Tu ai spus azi - Mulţumesc ?!


Def learned some life lessons this past year. All of which has grown into this amazingly great marriage. Weve made life changing decisions together, we communicate like a team should. It has been a storm but also one of the best blessings God bestowed on us to handle!
Sursă foto: Pinterest

     
    Primul meu gând de azi dimineaţa a fost.."vai ....anul trecut pe vremea aceasta .... eram cuprinsă de emoţii, de frică, de incertitudine". Nu ştiam ce mă aşteaptă, ce urmează, cum va fi!        Suntem setaţi în aşa fel încât ni se pare absolut normal să ne trezim, să luam aer, să avem apă, mâncare, să nu ducem lipsă de nimic, ba mai mult ni se pare atât de firesc că suntem sănătoşi încât uităm... uităm să mulţumim, că suntem sănătoşi, avem părinţii, copii, partener în viaţă lângă noi, prieteni, loc de muncă, casă şi de toate care nouă chiar ni se par normale. Uităm să fim recunoscători, asta până ieşim din furtună! Furtuna ne schimbă, furtuna ne învaţă, furtuna ne spală.. După furtună nu eşti acelaşi om!
    De când am ieşit din furtună, am învăţat să Mulţumesc pentru fiecare pas făcut, pentru fiecare dimineaţă, pentru fiecare zi, pentru familia pe care o am, pentru prieteni, pentru pisicile şi câinii nebuni care îmi fac ziua mai frumoasă, pentru oamenii care au intrat în viaţa mea reuşind să mi-o schimbe total. Pentru fiecare reuşită. Da, de atunci am realizat atât de multe. Sunt recunoscătoare pentru fiecare clipă, pentru fiecare moment drag, pentru fiecare eşec. Sună ciudat, însă sunt recunoscătoare pentru toată experienţa pe care am trăit-o.
   Am învăţat să fiu recunoscătoare pentru ....tot. 


Tu, pentru ce eşti recunoscător? 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut