Ce avem azi la prânz?

    Rar se-ntâmplă să nu apuc să îmi gătesc prânzul bine prestabilit. Azi este una dintre aceste zile. Efectiv nu am apucat să mă pregătesc. Noroc cu inspiraţiile de pe internet. Noroc mare!
Repede am apucat o conservă de ton 160 gr şi nişte paste, integrale desigur!
Până m-am îmbrăcat, azi dimineaţă, am pus pastele la fiert!
Am scăpat! Repede şi sănătos! Prânzul este gata! Stau liniştită! Cine spune că nu se poate, ori nu vrea, ori nu vrea! Dacă crezi cu adevărat în ceea ce vrei să transmiţi nu există să nu găseşti o cale!
De ce am avut nevoie? De 10 minute şi următoarele ingrediente: 

  •  o conservă de ton în suc propriu
  •  1 bol de paste integrale
  •  1 cană de bulion
  •  apă şi sare
Am pus apa la fiert , am adăugat sare. Când a dat în clocot am adăugat pastele. Când s-au fiert, le-am scurs şi le-am pus în bol ... fuga fuguţa la serviciu.
La ora prânzului am amestecat  bulionul şi peştele din conservă cu pastele. Un deliciu!! 
Arhiva personală


Tu ce ai mâncat azi? Ai vreo reţetă rapidă care te salvează?  Dar să fie şi sănătoasă?

Poftă bună la sănătate!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut