Jurnal de bucătărie ..Prânz jumătate-jumătate

       Prânz jumătate - jumătate este un prânz mai nou obișnuit în familia noastră. Adică o jumătate pentru mine și o jumătate pentru jumătatea mea :).  Adică, ingredientele sunt cam tot aceleași însă pentru El, folosesc carne de porc și cartofi ”normali”. Nu că lui i-ar face rău puiul și cartofii dulci, dar leguma lui preferată este porcul.
     Așa că prânzul la noi a arătat cam așa:
1 bucată piept de pui
1 bucată ceafă de porc
2 mere
1 morcov
4 cartofi
1 cartof dulce
sare ,piper
o linguriță ulei de măsline
2 linguri de apă

                                            
Arhiva personală
        Într-o tavă mare tapetată cu foaie de copt, am aranjat frumos, într-un colț ale mele adică bucata de piept de pui tăiată fâșii, 1 măr curățat de coajă tăiat fâșii, jumătate de morcov tăiat rondele și cartoful dulce tăiat rondele toate condimentate cu piper și sare. În cealaltă parte a tăvii am pus ceafa de porc, condimentată, 1 măr curățat de coajă și tăiat fâșii, rondele de morcov, cartofii curățați și tăiați fâșii toate condimentate cu piper și sare. Am stropit totul cu ulei de măsline, am adăugat 2 linguri de apă și am așezat tava în cuptor.
      Între timp am pregătit o salată homemade, din salată verde, ceapă verde, mărar și usturoi, toate din grădina noastră. Într-un bol cu apă am dizolvat o linguriță de îndulcitor și o lingură de oțet de mere. Am tocat mărunt ceapa verde, usturoiul și mărarul și împreună cu salata le-am adăugat la zeama obținută.
    Șiii, așa am servit noi prânzul împreună și totuși separat, fiecare cu ale lui bunătățuri.
Poftă bună la sănătate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut