Jurnal de bucătărie ... Mic dejun colorat

      Întrebarea fiecărei dimineţi este .. ce avem la mic dejun? Pe când marea majoritate a lumii preferă tradiţionalele "bucate" de la patiserii, covrigării ca mai apoi pe la ora prânzului să îi apuce o foame de lup, dureri de cap, arsuri la stomac şi lipsa concentraţiei, eu am ales ceva rapid şi saţios. Mi-a luat doar câteva minute să-l prepar. Am avut nevoie de
  •  1/2 cană de fulgi de ovăz 
  •  1 cană lapte de migdale
  •  1 bol de afine blenduite
  •  1 linguriţă de seminţe de chia
  •  1/2 banană pentru decor
Am aşezat fulgii de ovăz într-un bol, am încălzit laptele de migdale, am turnat laptele peste fulgi şi i-am lăsat câteva minute, timp în care am blenduit afinele (am adăugat un pic de lapte pentru omogenizare). Am pus pasta obţinută peste fulgii de ovăz, am adăugat seminţele de chia. Am amestecat toată compoziţia şi deasupra am aşezat rondele de banană şi gata. Delicios, colorat , sănătos!!
 
Arhiva personală

Poftă bună la sănătate!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut