Ceaiul, tradiţia familiei mele

     - Am loc pentru gălbenele, mentă, lămâiţă, muşeţel!, a fost reacţia mamei mele când a văzut pentru prima dată, casă care urma să o cumpere.
      A locuit 50 de ani la bloc, nu a avut bunici la sat, în urmă cu 7 ani, au decis să se mute la casă. Să aibă tot ce le trebuie prin munca lor. 
 - În sfârşit pot să am şi eu plantele mele! - mama şi tata, mari consumatori de ceaiuri, mi-au insuflat şi mie această tradiţie, chiar şi acum la 32 de ani, tata mă aşteaptă mereu cu ceaiul pregătit.
    Dacă deschide cineva dulapul din bucătărie, trebuie să stea deoparte, la noi cad ceaiuri!
 Dacia Plant, este marca care predomină în dulapul lor. Marcă românească, accesibilă buzunarului de pensionar, care le o oferă certitudinea că plantele folosite sunt obţinute din culturi bio proprii celor de la Dacia Plant, sau din culturile colaboratorilor trecând prin procese exigente de selecţie. Dacia Plant a fost fondată în anul 2002 de câţiva tineri care au vrut să demonstreze că produsele naturale sunt eficiente, sigure şi îi ajută cu adevărat pe oameni să fie mai sănătoşi. 
    Şi cum au trecut deja 15 ani, cei de la Dacia Plant s-au gândit să le mulţumească celor care au avut încredere în ei dea lungul timpului printr-un concert care va avea loc în Piaţa Sfatului din Braşov, în data de 2 iulie, unde printre artiştii care vor urca pe scenă se află şi formaţia Phoenix!

       Aşadar, dacă sunteţi prin zona Braşovului,  nu rataţi ocazia de a sărbători alături de Dacia Plant!
Vă arăt între timp cum arată dulapul lui tati, poate vă vine pofta de un ceai bun!




Voi cât de des consumaţi ceai? Care este ceaiul vostru preferat?

Poftă bună la sănătate!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut