De ce mai slăbeşti?


Fitness Inspiration:

      Am ajuns şi la această întrebare, tot mai mult auzită de urechiuşele mele!
- De ce mai slăbeşti?  Nu crezi că ar fi cazul să te opreşti din slăbit?! Nu crezi că deja exagerezi? Uită-te cum arăţi.
    Hmmm, hai să vă spun cum stă treaba :) Nu mai slăbesc, de 2 luni de zile nu am mai dat jos nici măcar un kilogram. Grăsimea din corpul meu se transformă încet - încetuţ  în muşchi. Asta nu înseamnă că sunt nesănătoasă, nu înseamnă că sunt slabă. Şiiiiii după cum bine ar trebui să ştim cu toţii, 2 kg de muşchi arată muuuullllttt mai puţin decât 2 kg de grăsime. Am o poză nu chiar dragă mie, pe care am arătat-o doar celor mai apropiaţi, i-am întrebat cam câte kg cred ei că este diferenţa între cele 2 poze. Prima poză era făcută în august 2016,  cea de a două poză anul acesta în mai. Toţi au spus aprox 10 kg. Între cele două poze erau defapt 2,5 kg diferenţă în minus şi 9 luni de antrenament, ce e drept până nu demult de 2 ori pe săptămână la sală cu antrenor şi câte 2 acasă.
    Altă replică dragă mie este - Dacă aş arată ca tine, m-ar durea exact ...niciunde să mai fac sală sau să mănânc sănătos. Replica pe care nu o pot da, pentru că am cei 7 ani de acasă, ar fi , dacă m-ar durea...niciunde .. atunci şi eu aş arăta ca tine. Dar nu, nu spun replica aceasta ci le explic tuturor calm şi aşa pe-nţeles, nu slăbesc, îmi întăresc corpul. A fi slab nu este egal cu putere, nu este egal cu tonifiere, nu este egal cu rezistenţă. Prin modelarea corpului atât prin sport cât şi prin mâncare sănătoasă îmi întăresc corpul şi mintea. Eu nu vreau să fiu slabă, vreau să am putere, vreau să îmi clădesc un corp puternic, modelat, tonifiat. Dacă iniţial a început totul doar pentru operaţie, acum a devenit mai mult. A devenit un stil de viaţă, ca un drog, cum spun unii. Faptul că îmi antrenez corpul nu înseamnă că nu mi-l iubesc, ba mai mult, vreau să îi arăt cât este de puternic şi cât de multe poate. Sunt chiar mândră de mine, la ai mei 23 (  a se citi 32 de ani), am reuşit să am performanţă uriaşă (exclus flotările), pe care unele domniţe până în 20 de ani doar visează să o aibă, care vin la sală să stea pe reţelele de socializare, stau câte maxim, da maxim 10 minute pe un aparat şi gata. Urmează o plăcintuţă de peste drum şi, upsiii eu nu reuşesc nicicum să slăbesc.
Nu am timp! Asta e cel mai simplu de zis, pentru ce ai timp? Ai timp pentru ce vrei tu să ai timp, dar dacă nu ai pentru corpul tău acum? Când vei avea?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut