sâmbătă, 20 mai 2017

Jurnal de bucătărie ...Mic dejun sănătos

"Trebuie să mâncăm ca să trăim, nu să trăim ca să mâncăm" - Moliere


Arhivă personală

     Micul dejun a venit un ritual bine întipărit în viaţa mea de zi cu zi. Variază în funcţie de dorinţele culinare, de programul pentru ziua în curs, dacă merg la antrenament mănânc mult mai consistent.
     De când îmi pregătesc mâncarea după un anumit meniu bine pre-stabilit, cam ştiu ce va urma ziua următoare şi uneori aştept cu entuziasmul unui copil dimineaţa să pot savura micul dejun favorit.         
Auzisem despre avocado, mult şi bine, dar nu m-am încumetat niciodată să-l încerc. Asta până ce am descoperit o reţetă care îmi surâdea, ca mai apoi să o personalizez după gustul meu.
       Reţeta mea este în felul următor,  pentru 1 porţie care este suficientă pentru 2 felii de pâine toast prăjite:
Aveţi nevoie de următoarele ingrediente:
  • 2 ouă
  • 1 avocado copt
  • câteva fire de chives - arpagic-sau codița de la ceapă verde- sau o ceapă roșie mică
  • 3 frunze de mărar
  • sare, piper după gust
  • 3 frunze de salată proaspătă
Se fierb 2 ouă, tari, se lasă să se răcească.
După ce s-au răcit, ouăle se dau pe răzătoare, se  amestecă cu avocado pisat cu furculiţa, se adaugă sare şi piper după gust.
     Se toacă mărunt, ceapa, mărarul și frunzele de salată. Se amestecă toate ingredientele, se prăjesc 2 felii de pâine integrală toast și se poate servi micul dejun super sănătos. De data aceasta am optat și pentru niște felii de ardei gras roșu. Este un festin culinar la cel mai înalt nivel.
                                                       
Arhivă personală
         Care este micul vostru dejun preferat?
P.S Aștept rețete sănătoase încercate de voi
Poftă bună la sănătate!



Scrisoare către Moş Crăciun

Dragă Moş Crăciun, Sursă foto: Pinterest      Sper să primeşti scrisorica mea până în seara de Crăciun. Ce îţi cer eu nu este ceva ma...