Ce să mănânci la un grătar cu prietenii

       Temperaturile de afară au început să urce iar grătarele au ieşit din hibernare. Când spui însă grătare, mintea noastră e setată la mici, cotlet, ceafă de porc şi tot felul de bunătăţuri nu tocmai benefice organismului. Ei , dacă eşti pe drumul tău de schimbare a stilului de viaţă şi încerci să te hrăneşti cât mai curat şi sănătos, nu trebuie să spui pas unei asemenea tentaţii.
      Dacă ai un stil de viaţă sănătos nu înseamnă că trebuie să te izolezi de prieteni, să nu ieşi şi tu la o iarbă verde cu cei dragi. Pentru a fi sigur că nu te vei abate de la drumul tău, ar fi indicat să te pregăteşti din timp să nu fii luat prin surprindere.
    Luni au venit prietenii noştri pe la noi, cu piciul meu favorit ♥ , băieţii au optat pentru costiţe, scăriţe şi tot felul de minuni porceşti. Fiind exact ora mea de cină, am participat foarte încântată la marea grătăreală şi mi-am pus şi eu pe grătar ale mele bunătăţuri.
       O bucată de piept de pui, condimentat cu un pic de sare, piper şi boia, rondele de mere şi ananas. Le-am asezonat cu salată de crudităţi: roşii, salată verde din grădină, ceapă verde din grădină, castraveţi şi ridichi. Şi uite aşa am combinat utilul cu plăcutul.
      Dacă vă plac vinetele, dovleceii, ciupercile, puteţi încerca o combinaţie sănătoasă. Un frigărui cu piept de pui, mere, ceapă şi ardei este yummiii.
      Ce îmi mai place mie să îmi fac este un sos din iaurt cu usturoi şi ierburi, însă asta nu la ora cinei.
      Voi ce reţete sănătoase încercate aveţi, bune bune pentru un grătar cu prietenii?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut