Primăvară cu multe articole îmi doresc!

Primavara BlogAwards

     Primăvara se numără bobocii, spune o vorbă veche din popor. La doamna Cozma se numără articolele. Din dorinţa aprinsă de a îmi exersa pasiunea şi de a mă dezvolta pe acest plan, am dat un search la totştiutorul Google şi aşa am dat peste concursul Primavara BlogAwards 2017, care se desfăşoară în perioada 23 Martie – 1 Mai 2017. La acest eveniment poate participa orice blogger care respectă şi îndeplineşte cerinţele fiecărei campanii în parte. Fiecare blogger îşi poate alege individual la câte campanii să se înscrie. Teoria mea, cât mai multe cu atât mai bine, nu ştii niciodată de unde sare norocul. Chiar dacă nu câştigi, măcar îţi exersezi pasiunea. Fiecare campanie îşi are premiile ei, dar bloggerii care vor aduna cele mai multe puncte şi se vor clasa pe primele 10 poziţii ale clasamentului evenimentului Primavara BlogAwards 2017, vor fi răsplătiţi cu premii suplimentare, acordate de sponsori.  Premii de premii, gadgeturi şi accesorii utile nouă, bloggerilor.
Dacă v-am făcut curioşi, dacă credeţi că puteţi scrie ţinând cont de cererile sponsorilor, puteţi accesa  http://www.blogawards.ro/. pentru a vedea despre ce este vorba. Ştiţi cum se zice, pofta vine mâncând şi când este vorba despre o poftă intelectuală, nu ai cum să o refuzi.

Primăvară cu multe articole îmi doresc! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut