Nici un pas fără husă

     Sunt femeie! Ce mai, am în poşetă, de toate pentru toţi! Un singur lucru nu am însă, ordine. Ei bine, am primit un telefon frumos, elegant, de la iubitul meu soţ, bineînţeles alb, că doar aşa mi-am dorit mereu.
- Hai să îţi alegem o husă! erau cuvintele magice pe care le rostea soţul meu de fiecare dată când intram într-un magazin şi vedea el accesoriile pentru telefoane, sau de câte ori îşi comanda câte o minune pentru telefonul lui. O husă şi pentru tine! Dar eu l-am luat pe nu în braţe.
    Ei nici gând, cum?! să nu se vadă ce frumos este telefonul meu? 
- Îţi căutăm o husă din silicon, să se vadă că este alb şi gata mă liniştesc şi eu că ai telefonul în siguranţă.
- Nu îmi trebuie mie husă din silicon, nici vorbă! Sunt matură ştiu să îi port de grijă unui telefon.
Aşadar totul bine şi frumos până într-o zi mai agitată când m-am grăbit eu repede repejor la serviciu şi mi-am pus telefonul în buzunarul din lateral al poşetei, unde apoi tot în mare grabă, mi-am aruncat şi .... cheile. Ei da, mă gândesc că nu trebuie să vă spun care a fost consecinţa. Un telefon alb, frumos zgâriat şi de forţat obligată şi fără prea mult drept de apel o husă din silicon, acceptată.
    Acum le-am cumpărat alor mei părinţi un allview, şi cunoscându-i cât sunt de agitaţi când sună telefonul, m-am pus să le caut de toate pentru protecţie maximă. Le-am comandat de la magazinul online Husa Folie Protecţie, la un super preţ husă de silicon Allview şi folie de sticlă securizată pentru Allview. Am zis să merg la sigur. Magazinul online livrează în toată ţara aşa că am aşteptat frumos acasă sosirea echipamentului de siguranţă pentru  telefonul alor mei. 
    Dacă daţi un search la magazinul lor veţi vedea că au de toate, pentru toate tipurile de telefon. La preţuri pentru orice buzunar, livrare prin curier în toată ţara. Comanda minimă este de 20 de ron. Acum am învăţat pe propria piele (a se citi pe propriul telefon) că nu degeaba s-au inventat aceste măsuri de protecţie. Mai bine un telefon protejat, decât unul tot spart sau zgâriat. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut