Dacă aş fi .....

Tulai Doamne, cum se zice pe la noi,
Am ajus și eu în finală, alături de voi.
Deși blog partener încă n-am devenit,
Pe locul 36 am poposit.
Așadar să-ncepem zic, ultima probă așa un pic,
Să mă prezint așa frumos, mă ridic și vă spun, pompos
Cu emoții-n vocea-mi blândă, mă prezint așa plăpândă,
Vă spun totuși răspicat, un ton demn de urmat!
Sunt partener media, TVR2,
O emisiune despre...
Natură și sănătate, pentru voi.
Nutriție și bunăstare cum orice partener SuperBlog are.
Am rețete pe alese, fără E-uri ne-nțelese.
Ce vă spun, nu e o glumă, orice faceți pe alese
Doamnelor și domnilor de sănătate  să vă pese!
Să nu vă prind cu pască-n gură, zahăr alb și  făină pură.
Dacă totuși o poftiți, ștevie și făină integrală să folosiți.
Că de nu e bio, nu este de bine, credeți-mă le știu eu prea bine.
Mere, pere consumați, pe la mine canalul mai des să-l mutați.
Gâtul cum s-a umezit?! Ah! o limonadă a primit.
 Vitamina C  e bună, nu uitați să beți o lună.
Apă plată și lămâie, tranzitul e pe mâini bune.
Drob de miel - uitați de el! carne slabă pe subseară.
Piept de pui și de curcan, pește slab nu din borcan.
Când vă spun a etira, să vă-ntindeți ici așa,
Trei exerciții repede repejor, sportul este sub control.
În leagăn să vă dați, de vreți de burtă să scăpați!
Clovni prin parc să alergați, la maraton să participați.
Fructe și legume să consumați, pe la doctor rar să dați.
Ascultați de mine, eu vă vreau doar bine.
Duminică ne întâlnim, despre sănătate să vorbim,
La 13:30 vă aliniaţi, notiţe să vă luaţi.
Dietă și sănătate pentru toți și toate.
Stil de viață sănătos, o dietă și un corp frumos.
Produse naturale să consumați de vreți tineri mereu să stați.
Să mâncați doar pe alese, nu orice-n cale vă iese.
Să fugiți, să alergați, sănătatea nu o cumpărați.
Blogger partener de-aș fi, SexulSlab.ro eu m-aș numi,
Frumusețe, sănătate, love and sex, le am pe toate.
Idei practice vă conturez, o eșarfă tricotez,
Nasture să coaseți nu știți?!!  Vă învăț eu, cât clipiți.
O mușcată de-ngrijiți, flori frumoase o să primiți.
Nu știți ce-i aia încondeiere, oul stă, decor el cere.
Eu vă-nvăț a colora, din chenar a nu pleca.
Vă-nvăț să fiți femei, să faceți totul mai bine decât ei.
Vă-nvăț cum să economisiți, cum promoții să găsiți,
Dacă mă veți urmări ghidul cumpărăturilor inteligente-l veți citi.
Vă spun despre sănătate, lifestyle, culinar iaca de toate.
Trebuie să mă citiți, lucruri noi să vă-nsușiți.
Vă prezint și horoscopul, astrele vă spun norocul.
Sunt exact ce căutați, când după un sfat umblați,
Să mă salvați la Favorite, vin cu articole noi necitite.
Să mă urmăriți non-stop și veți ști ce e în top.
Nu uitați să-mi dați un like, eu vă pup bye-bye –bye –bye!

 Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017!
Proba nr. 18






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut