No ni tu, că am făcut-o și pe asta!

  Pfuuu , că luna Martie a venit până acum cu mullteeeee surprize pentru mine, chiar pot să zic că mi-am ales bine baba! Bine di tăt!!!!          Să începem cu începutul, s-a născut cel mai iubibil și drăgălaș om de pe planetă, pentru prima dată am ținut în brațe o astfel de minune, puțin stângace, puțin cu emoții dar am reușit, pe această cale îi cer iertare pentru știe el ce :))) mama lui m-a obligat :))
         Apoiiiiii am apărut în revista Slab sau Gras !! Direct pe copertă! Este o mare mare bucurie să văd că oameni care nu mă cunosc, mă recomandă drept exemplu, pe când alții care mă cunosc consideră că nu am multe în cap, mnoh Watch me !!!!
            Ceea ce mi-a adus satisfacția imensă luna aceasta a fost concursul de superbloggeri la care m-am înscris. Am luat niște note până acum!! Woaaw!! Nu îmi vine să cred, bloggul meu a ajuns să fie citit de tot mai multă lume și apreciat de oameni care nu mă cunosc, ceea ce mă face să cred că scriu cât de cât bine. Am luat 97 de puncte cu articolul pentru Delaco, despre Norișorii Pufișorii :) este articolul meu preferat, este scris din tot sufletul, este dorința mea cea mai aprinsă!
                Luna aceasta până acum mi-a demonstrat că sunt ceea ce credeam și până acum, că nu am nevoie de oameni slabi în jurul meu care prin drama lor să îmi strice viața, că nu am nevoie să îmi spună alții că pot, pentru că chiar pot!!! Ambiția mi-am demonstrat-o din nou și la antrenamente și în bucătărie :D :D așa-i băieți? :)))))))))))))))

             Așa că, dacă vă doriți ceva! Luptați! Mai am niște proiecte de realizat! Acum cu mult mai multă putere și încredere!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut