Nici un pas fără mine, semnat Certificat Energetic

       Ziua:  Joi
       Ora:    10:00
       Locaţie : Cartierul Verde
       Punct ţintă   : apartament cu 2 camere, bucătărie, baie, hol, terasă, total 45 mp 
Categoria : bloc de locuinţe etaj II 
       Misiune  : Certificare energetică pentru vânzarea apartamentului
Constatări:            Nota Energetică 100,00
                     Eficienţă energetică Ridicată  
                                    Indice de emisii echivalent CO2 :  56,84 [kgco2/mp/an]   
                                                  Consum anual specific de energie 117,19[kWh/mp/an]

                                                                     Misiune îndeplinită!
     
     Am un pic de timp până la următoarea misiune așa că  mă voi prezenta rapid:
     Nume de cod: Certificat Energetic
     Misiune zilnică: lucrez sub acoperire de câţiva ani, probabil aţi  auzit de mine, mai ales când aţi vrut să vindeţi, să cumpăraţi, să închiriaţi un imobil, par un tip de temut, dar nu sunt, chiar nu sunt, vă spun pe cuvânt, vă vreau doar binele. Misiunea mea supremă este să estimez consumul de energie pentru încălzirea, climatizarea, iluminatul artificial, ventilarea mecanică şi producere de apă caldă, în două cuvinte performanţa energetică, a spaţiului vostru, adică mnah să vă fie vouă bine, cald și să nu plătiți aiurea la întreținere.          
      Când constat diverse riscuri, care vă pot pune viaţa în pericol vouă şi celor dragi, colaborez cu auditul energetic, care vine repede în ajutorul meu şi analizează construcţiile, le analizează nu glumă,  din punct de vedere tehnic şi economic.  După ce a văzut ce şi cum vă propune soluţii din domeniul tehnico- financiar în vederea îmbunătăţirii perfomanţei energetice a clădirii, pentru binele vostru desigur. Uneori colaborez şi cu termografia, ea este o situaţie pe moment dar cu ajutorul ei obţin informaţii suplimentare cu privire la zonele cu pierderi de căldură sau cu infiltraţii ridicate de aer, mi s-a recomandat să o iau lângă mine peste tot, îmi place că e tare colorată uneori, îmi ridică şi mie moralul după ce văd atâtea blocuri gri, noroc că mă mai cheamă şi la case, unele au culori tare ciudate. Uneori sunt  un tip dur, penalizez pentru multe lucruri pe care nu le găsesc în regulă, cum ar fi starea tencuielii, starea pereţilor, e jale, v-am avertizat! Chiar pot fi dur! Notele mele sunt de la A la G.
          Toată misiunea mea este asistată şi are o valabilitate de 10 ani. Deşi lucrez sub acoperire, obligatoriu mă veţi găsi pe toate clădirile pe care le vizitaţi, să mă căutaţi!
        Dacă vă interesează să lucraţi cu un spion de renume care face tot posibilul să trăiţi într-un mediu călduros, curat, aerat şi prietenos trebuie să vă prezentaţi cu următoarele acte la superiorii mei:
- o copie după schiţa apartamentului, să ştiu cam cum stă treaba pe la voi
- planul de arhitectură pentru fiecare nivel al imobilului, asta dacă aveți casă cu etaj
- releveu, dacă care cumva nu-l aveţi, vă ajută superiorii mei, că defapt o să vă măsoare, deseneze şi reprezinte la scară elementele construcţiei (o să vă măsoare, uşile, geamurile, pereţii, nu durează mult vă promit)
- trebuie să îmi precizaţi care este anul construcţiei imobilului, chiar dacă s-a construit înainte să vă naşteţi
      Puteţi lua legătura cu auditorul energetic telefonic sau online, o să vă fac o vizită scurtă de 10-15 minute la locul faptei, după achitarea prestaţiilor mele, puteţi să vă bucuraţi liniştiţi de confortul casei voastre. 
        Vă spun de pe acum: fără mine, nu vă puteţi vinde, izola termic sau închiria, imobilul. Cred că ne-am înţeles, am primit o solicitare, aşa că v-am lăsat. Misiune nouă!


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017!
Proba nr. 6

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut