Decembrie

            Am ajuns cu bine, în ultima lună din acest an, atât de încărcat emoțional pentru mine.
Ca în fiecare an, pe 1 decembrie, toată lumea postează imagini cu decembrie, să fii mai bun, să îmi aduci multe cadouri, etc.
         Sărbătorile ne bat la ușă,iar noi ce facem? Alergăm din stânga în dreapta să căutăm cadouri cât mai scumpe, cât mai pompoase, crezând că un cadou de milioane va rezolva lipsa din timpul anului.              În loc să fim mai atenți unii cu alții. Să privim sufletul celui de lângă noi, poate are nevoie mai degrabă de o îmbrățisare, vorbă bună sau pur și simplu de prezenta noastră. Să dăruim mai mult celor care nu am avut norocul nostru de a avea o situație materială, familială împlinită.
          Eu mereu mi-am dorit lucruri simple , pe cât se poate de personalizate, nu îmi plac cadourile de duzină. Acum tot ce îmi doresc este sănătate pentru mine și familia mea, să fim împreună în jurul bradului, să ne bucurăm de luminițele colorate, de cozonacii pufoși ai bunicii, de timpul petrecut cu prietenii dragi , de fiecare clipă din această lună colorată, luminată, aromată.
   Nu cadourile de milioane ne vor fi aproape tot anul, așa că nu alergați după iluzii !
             Aș dori să vă urez, un decembrie de vis, cu multă multă liniște sufletească, cu multe multe zâmbete, clipe fericite petrecute alături de cei dragi, visuri mărețe care să prindă contur în fiecare zi.
              Ultima lună a anului să ne pregătească pentru anul care urmează, să-l primim cu entuziam, încredere, cu brațele deschise !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut