Ce se-ntâmplă în bucătăria mea?




 Ce se-ntâmplă în bucătăria mea?
Am fost întrebată cum reuşesc să gătesc în aşa fel încât să nu mănânc din ceea ce îi fac soţului. :)
     Prima poză este dovada vie a faptului că dacă ai ambiţie, reuşeşti :) Am ajuns să îmi placă la nebunie procesul  :D aşa că mai nou nu îmi este chiar atât de  greu :)) .....  bine cu mici excepţii ;) ;)
Următoarele poze demonstrează varietatea cu care poţi găti chiar dacă ţi-ai schimbat stilul de viaţă (pentru că nu, nu sunt la dietă !! )  Ai nevoie de imaginaţie sau google, legume, piept de pui (muuuuuulllt piept de pui), condimente, eu folosesc ff mult busuioc, pentru smoothie eu recomand smoothie maker marca Breville (şi mie mi-a fost recomandat şi nu m-a dezamăgit delocccc), fructe (eu nu fac după o reţetă anume, ce combin fructele care îmi plac, nu îmi fac smoothie să-l consum cu scârbă), spanac, combinaţii de seminţe, apă plată şi mai nou sirop de afine.
Salată din piept de pui cu morcovi, sfeclă roşie, cremă de brănză,  toate amestecate, presărate cu nişte seminţe de dovleac şi chia şi zeama de la jumătate de lămâie
Piept de pui cu morcovi fierţi şi salată de varză roşie cu mere .



Pulpă de pui cu salată verde, sfeclă roşie şi morcovi.


 Smoothie în diverse combinaţii
Spanac, ananas, portocale, rodii, coacăze, afine, combinaţie de seminţe, in cânepă, chia şi apă.


Portocală, clementine, banane, apă, spanac ;)
Pizza din piept de pui, fără făină !! Aluatul este din piept de pui, tăiat mărunt amestecat cu un ou, deasupra am pus cascaval, ceapă, roşii, ardei, porumb şi ciuperci, busuioc.
Sos de smântână cu usturoi
 Mere umplute cu nuci şi dulceaţă de vişine


Pentru Mine piept de pui (tocăniţă) cu amestec de legume



Pentru soţ piept de pui cu paste
Piept de pui cu sos de portocale şi lămâie

 Măr, ghimbir şi morcov
Lapte cocos şi migdale cu afine, rodii şi coacăze
 Shaorma de casă
Pentru soţ cu lipie şi cartofi prăjiţi, salată roşii, castraveţi ceapă, sos din smântână cu usturoi
Pentru mine cu carne şi salată
 Baton de energie home made
Nuci şi curmale
 Tort de ziua mea Raw Vegan , nuci, curmale, banane si afine


Şi pe lângă aceste feluri,  multe multe alte combinaţii sănătoase iau naştere armonios în bucătăria mea.
Cafeaua de dimineaţă o consum fără zahăr şi fără îndulcitori!
Apă plată foaarte multă !
Consum foarte mult peşte, prefer o conservă de 80gr, de ton, combinat uneori cu un pic de porumb şi castraveţi muraţi.
Aşadar, dacă vrei cu adevărat aceste rezultate încearcă şi ai să te minunezi câte lucruri sănătoase există şi cât de mult îţi va mulţumi organismul!
       Înainte consumam la micul dejun un covrig , pe la 12, mă simţeam atât de slabită, nu mă puteam concentra la nimic, simţeam că leşin în orice moment,  aveam acid de la orice mâncam,  (de la 17 ani am acid gastric), probleme cu refluxul, constipaţia, mă simţeam mereu obosită, slabită. De când am renunţat la tot ce conţine făină , de când micul dejun e un smoothie, de când sunt atentă la ce mănânc, sunt parcă alt om ! Câteodată mânânc şi eu pâine, mai ales la deja faimoasa salată de vinete făcută de tati ,dar şi atunci prefer pâine neagră şi doar o jumi de felie, nu mai mult.
          La final am să vă spun realizarea mea majoră din ultima lună (pe plan alimentar, pe plan de antrenament revin într-o altă postare) .... ca toate femeile în perioada mai delicată a lunii, normal m-au apucat poftele nebune de ceva dulce. Zis şi cumpărat, o caserolă cu 6 miniamandine, am mâncat o bucată, cred că a mai mâncat soţul meu una ....restul au stat cuminţi vreo săptămână jumate în frigider apoi au ajuns desert la porculeţ.
Tati a şi remarcat " Copilul nostru, chiar are ceva " , iar eu am fost atât de mândră :)))))))))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut