Despre... cum am ajuns sa ma imbolnavesc

          Dupa experienta traita sunt mai mult decat convinsa, ca orice boli am dezvolta, ni le atragem singuri. In cursa mea disperata de a gasi niste raspunsuri la boala care a pus stapanire pe uterul meu, o prietena din copilarie mi-a recomandat Noua Medicina Germana. Hmmm.... suna interesant, ba chiar la prima lectura ciudat, am inceput totusi sa ma documentez si sa cred tot mai mult si mai mult in ceea ce citeam.
         Si da ! Am ajuns in situatia de a "creste" o tumora (chiar daca urasc din tot sufletul sa o numesc asa, dar mnah asa este) de 12 cm, in interiorul meu, doar pentru simplul fapt ca am cei 7 ani de acasa.
       Doar pentru ca mama mea, imi spunea mereu "numara pana la 10 inainte de a spune ceva" asa faceam, numaram mereu cand eram jignita, insultata sau cand mi se puneau bariere. Numaram, inghiteam, taceam. Si?! am ajuns sa fiu privita ca o persoana in care poti sa dai, ca Bea, nu iti raspunde urat, Bea suporta, Bea poate duce....eeeeee. a trecut !!!
       Nimeni, absolut nimeni nu merita sacrificiul acesta ,de a ma imbolnavi, doar ca sa par draguta si educata in fata celorlalti, nu, sa nu ma intelegeti gresit, nu am devenit brusc peste noapte o nesimtita care vorbeste vulgar sau care iti arunca vorbele inapoi, nu ! Dar... nici nu mai inghit sa mi se faca o nedreptate, nu mai inghit sa decida altii in locul meu, nu mai zambesc frumos cand mi se spune ceva ce mie nu imi convine. 
       Am scapat de fibrom si chiar nu imi doresc sa mai "cresc" unul  (desi d nul dr m-a linistit ca poata sa apara oricand inapoi), dar voi face tot ce imi sta in putinta sa opresc acest lucru.
        Acelasi lucru vi-l sugerez si voua! Nu incercati sa fiti perfecti in fata unor oameni care oricum nu dau 2 bani pe voi, nu incercati sa duceti voi tot greul unei familii (sunteti 2-3-4, deci va puteti imparti totul), nu incercati sa va ascundeti in spatele unor masti bine construite. Fiti voi insiva !!!! Iar cei pentru care contati cu adevarat va vor accepta asa, iar ceilalti, ei ceilalti nu mai conteaza.
         Va propun sa meditati o secunda asupra starii voastre de sanatate, sa vedeti ce va supara, ce va doare, dupa care sa dati un google search la medicina germana, dr . Hamer, sa vedeti si voi cu ochii vostri, cat de mult sunteti responsabili pentru sanatatea voastra !
     Beatrix








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut