Tata n- a mai văzut marea

 
Era singurul lui vis pe care-l știu neîndeplinit. Marea ... Și-ar fi dorit să o vadă ... să o simtă ... să se lase măcar odată-n viață răsfățat și el de ceva. De valuri, de nisipul fin, de briză, de mare, de aer, de vânt ... de un concediu,

Concediu de care n-a avut parte niciodată ... Se mulțumea cu pozele noastre, cu scoicile aduse de noi.

Îi spuneam mereu că dacă va veni sfârșitul nu voi face ce se face ci-l voi duce acolo, la valuri, la briză, să fie liber să se simtă liber. Râdea, mereu.

- Unde e aia încă, după ce mă operez la genunchi, poate facem cumva cu maică-ta și tot ajungem.

........

N-a ajuns, nu v- ajunge, nu l-am putut duce ... i-a fost scris altceva ... trist, dureros și nedrept.

Tot ce l-aș întreba acum, dacă l-aș ține de mână pe malul mării ar fi ... dacă a fost mândru de omul care am devenit și dacă îmi poate ierta neputința ultimelelor zile ...

.......

Marea e acolo, cu valuri, cu nisip fin, cu briză, cu concedii iar noi îi vom aduce și de acum scoici așa cum făceam mereu.

.....

Rânduri pentru tata ...

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut