Nici o pată când e Persil în casă

 Bună și Bine V-am regăsit,

Azi aș dori să vă prezint aliatul meu cel mai nou !

Da, ați citit bine, este nou! 

Noul detergent Persil cu o tehnologie unică de curățare în profunzime, Deep Clean, care pătrunde în profunzimea fibrelor pentru a îndepărta chiar și cele mai dificile pete, oferind hainelor prospețime de lungă durată datorită efectului Active Fresh.

Cei de la BUZZStore România, Ask Team Clean m-au selectat pentru testarea noului Persil și am fost norocoasa beneficiară a primi un kit care conține:
  • o cutie de Persil discs 4 in 1, 11 capsula
  • o sticlă de Gel Universal Persil 1 litru
  • 10 mostre capsule Persil discs pentru prietenii tăi
  • materiale promoționale

Piciul meu a început să consume fructe, hainele lui sunt martorele vii ... Persil însă a fost de ajutor ! 
Noua formulă Persil cu o combinație unică de enzime pătrunde în profunzimea petelor chiar și la temperaturi scăzute de până la 20°C, îndepărtează până și cele mai încăpățânate pete, asigurând şi un consum de energie redus pentru spălatul hainelor. Aici e încă un plus! 

    Noua formulă protejează mediul înconjurător, cantitatea redusă de plastic din ambalaj ajută la reducerea emisiilor de dioxid de carbon, susținând un viitor mai verde pentru noi toți. 
     Pe lângă faptul că beneficiază de ambalaje reciclabile, învelișul capsulelor Persil este 100% solubil în apă.

Zic să nu stați pe gânduri, mai ales acum când e sezonul fructelor :) și a ieșitului la aer liber! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut