Super primăvara blogărească începe acum!!!

   Bună, bună ...

A fost o mică pauză de când n-am mai scris... Am planuri mari în ceea ce privește reconversia profesională așa că toată energia se focusează acolo și bineînțeles asupra lui prichi. 

Dar e ceva în aer, e un miros aparte! miroase a Super Blog! ... miroase a competiție, a nebunie, a termene limită a ... creativitate. Să lipsesc ?! Ne .... nici vorbă! 

Da, a fost ediția din toamnă mai aparte și cu 2 tentative de renunțare definitivă, dar parcă n-aș fi eu, dacă aș renunța la ceva ce îmi place. Scriu din plăcere nicidecum pentru nota primită nici pentru podium. Scriu să mă deconectez de la lume, scriu cu scop terapeutic și cine știe poate cândva cineva va aprecia și va dori o colaborare, ei bine hai că deja bat câmpii.

Deci să vedem ... Dacă carecumva ai un blog, 2, 3 sau cine știe câte ... ai câteva ore bune de citit, lecturat, scris și așteptat nota, ești și tu bine primit în marea familie Super Blog. Ediția a 22 -a care începe pe 1 martie. 

Părinții spirituali, Claudia si Albert sunt aici pentru noi să ne mai potolească, să ne dojenească dar mai ales să ne încurajeze.

Să-nceapă deci nebunia unei primăveri ... 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut