Sportul vindecă? Categoric DA!

 În anul 2016, aveam să încep pentru prima dată să mă antrenez într-o sală de sport ( a nu se înțelege că înainte mă antrenam pe undeva)... La început pentru 3 luni era vorba...apoi am ajuns la mai bine de 2 ani jumătate. Erau săptămâni în care mergeam și de 4 ori, erau zile în care după serviciu fugeam la facultate, apoi la sală. Era ... Apoi au venit pe rând probleme iar din păcate am fost nevoită să iau o pauză.

În 2021 ... pe 6 ianuarie ... am reînceput vindecarea psihicului prin sport ! Era musai. Spre norocul meu n-am trecut prin depresie post partum, dar schimbările hormonale, schimbările aduse de venirea lui K pe lume și-au pus amprenta și pe starea mea. S-au adunat multe și mărunte și era musai de o schimbare.

Nu este deloc ușor. Chiar dacă asta las să se vadă! Este greu, este al naibii de greu

- vârsta își spune cuvântul

- Pauza de 2 ani în care am fost însărcinată de 3 ori, operată cu diverse anestezii de 2 ori. Am luat la tratamente hormonale, injecții, perfuzii care sigurrr mi - au adus mari modificări în corp. Am dus sarcina la bun sfârșit iar activitatea fizică era cam 0 pentru siguranța noastră

- Somn prea puțin. Uneori nopți nedormite
- Timpul acordate meselor clar s-a schimbat
-Timpul acordat refacerii musculare clar nu există ba mai multă solicitare și acasă
-15 km distanță de sala de sport.
-Corpul e încă obosit, la fel și mintea dar pentru cea din urmă beneficiile sunt maxime.
-E greu și pentru că știu că domnul antrenor e maximalist și e greu și pentru că știu de ce am fost în stare în urmă cu 4 ani iar acum simt cum nu mai fac față atât de ușor provocării.

Ce beneficii mi -a adus?

Ei bine! Mă simt din nou energică, am mai mult chef pentru gătit, pentru grija pentru mine. Dacă până acum prima grija doar pentru K.
Am din nou perspectivă de viitor, am început să recapăt încrederea în mine și în ceea ce îmi doresc să fac.
Am scăpat în proporție de 60% de durerile de spate , ceea ce este uimitor la cât chin am îndurat.
Aaaa și unde mai pui că a început să se miște și cântarul, chiar dacă sunt doar 6 kg cele care au rămas, sunt cele mai încăpățânate kilograme Ever.

Din nou am văzut că, sportul Vindecă la fel ca și scrisul doar că cu unele sacrificii.


Așadar, la sport :) trebuie să găsiți un sport care vă place, vă relaxează și un om care vă inițiază în toată aventura voastră. 
Spor! 

 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut