Chocotelegrama – mesaje personalizate din ciocolată

      Au trecut 5 ani de când ne-am dorit enorm de mult să ne mărim familia. Dar din păcate lucrurile nu au stat mereu așa cum ne-am fi dorit. Am trecut prin multe încercări, multe necazuri, multe lacrimi și multe speranțe care se pierdeau în neant. 
        Anul 2020 a venit cu minunea mult așteptată 👪. 
   M-am gândit mult cum să îi mulțumesc soțului meu pentru acești 5 ani. 
Nu i-a fost deloc ușor. Pe când alți colegi și prieteni ieșeau la mare și la petreceri el stătea lângă mine ...  în toți acești ani a stat lângă patul meu de spital de nenumărate ori, 5  ani în care mi-a suportat toate stările date de tratamentele hormonale, 5 ani în care el m-a susținut în toate deciziile luate efectiv și în momentul în care am spus că îmi voi da demisia de la serviciu. 
    A fost acolo m-a ținut strâns de mână și de suflet iar acum își ține strâns în brațe comoara. 
   Am dat peste cel mai inedit și dulce cadou ChocoTelegramă. O idee de cadou de milioane 💓 
Atunci mi-am amintit de cuvintele lui Forrest Gump, ”viața e ca o cutie de bomboane de ciocolată”  exact așa am trăit și noi, n-am știut niciodată ce vom primi, ce va urma.
 Așadar nici nu puteam exprima mai bine mai sincer ceea ce simt decât cu ajutorul ... ciocolatei.

    Am ales un mesaj din ciocolată, scurt dar cu impact AM ÎNVINS!!!! 




    Mi se pare cel mai dulce mod de a-mi exprima recunoștința și mulțumirea pe care o simt pentru el, pentru că a stat lângă mine nu m-a părăsit și a sperat alături de mine.
    Chocolissimo a luat ființă în anul 2004 în Polonia, aparținând grupului MM Brown. Astăzi, compania operează în mai multe țări europene ca producător și distribuitor de produse din ciocolată de nișă. Produsele Chocolissimo sunt create în ciocolaterii tradiționale din Franța, Belgia, Germania, Țările de Jos, Elveția și chiar Madagascar sau Australia, de maeștri ciocolatieri cu experiență, după rețete tradiționale bine păstrate. 
Sursă foto: Chocolissimo Romania


     Pe piața din Romania sunt prezenți din anul 2015, oferind peste 300 de tipuri de produse din ciocolată, realizate manual în ateliere tradiționale: praline, ciocolată de băut, fondue de ciocolată, trufe și fructe în ciocolată.

  Toate produsele  sunt realizate din ciocolată belgiană premium de cea mai bună calitate.

   Puteti și voi alege dintr-o gamă variată de cadouri din ciocolată belgiană premium accesând pagina de internet și la rubrica ChocoTelegram să vă personalizați cadoul de ciocolată ales.

 Cele mai dulci persoane din viața noastră, merită cele mai dulci cadouri nu ezitați așadar să vă exprimați sentimentele în cel mai dulce și plăcut mod posibil. 

 

Acest articol a fost scris pentru proba extra-concurs Chocolissimo lansată via SuperBlog.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut