Toamna se numără bobocii

 Bună din nou, aici la linia de start!

Mi-a lipsit deja  ...

Titlu sugestiv? O da... Anul acesta după un 1 an de pauză (forțată) revin în forță și de data aceasta nu singură. Revin alături de prichindelul despre care visam chiar și într-un articol pentru SuperBlog în anul 2017. Am așteptat 3 ani să-l strâng la piept.

Așadar în calitate de proaspătă mămică , că deh nu-mi ajunge această adrenalină, mă aliniez din nou, alături de  cei mai buni bloggeri la startul pentru a ține creativitatea aprinsă.

Unde? 

Poi la SuperBlog 2020 !

Vrei să încerci?

E musai să ai condeiul la tine și un gram de creativitate în perioada 01.10.2020 - 02.12.2020. 

Dacă crezi că ai aceste 2 atuuri precum și mania de apăsa obsesiv F5 în ziua în care vei primi nota, dacă îți place compeția, îți place să scrii și să te autodepășești, te poți înscrie exact aici


Noi, adică subsemnata și al meu baby K, tocmai vă anunțăm că P-A-R-T-I-C-I-P-Ă-M !!!!

Să ne țineți pumnii și să ne citiți cu drag!

Să-nceapăăăăăăă!!!!!!!!!




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut