Copilul care a vrut să se nască, dincolo de orice

Titlu mai sugestiv nici că puteam să-i dau acestui articol.

   Am ales să vă povestesc, povestea Lui, pentru a încuraja, pentru a da speranță, acolo unde se poate.
De la început am să vă spun că nu înclin balanța spre ”ai răbdare” ”vine când vă relaxați” și restul frazelor de doi bani. Punct! Mereu am mers, am căutat, am investit în ceea ce a însemnat conceperea copilului mult dorit. Am investit bani, mulți bani, am investit timp, am investit cam tot ce se putea.

   Povestea Copilului Meu mult dorit precum și calvarul vieții mele începe cam așa.
  • 2015 - tumoră uterină benignă 10 cm  - avort spontan, urmat de un tratament medicamentos, nou în lume, ulterior retras de pe piață pentru că unele femei au  dezvoltat diverse patologii la nivelul ficatului. Dumnezeu m-a apărat, deși am urmat 6 luni acest tratament.
  • 2016 - intervenție laparoscopică îndepărtare tumoră de 1 kg !!! 
  • 2018- avort spontan. Prolactină mărită mulțumită conjuncturii de atunci, progesteron valori sub cele de referință.
  • 2019-  martie -sarcină extrauterină - 1 singură trompă permeabilă ( adică doar o dată la 2 luni am șanse de a rămâne însărcinată, asta în cazul în care se dezvoltă un folicul bun și se produce ovulația). La 3 luni de la operație dezvolt un folicul de 16 mm, pe trompa intactă, primesc o injecție pentru a fi ”siguri” că se ”sparge” foliculul, însă nu primesc nici o încurajare pentru că mărimea foliculului nu este tocmai cât ar trebui. După testul pozitiv de sarcină, la primul eco se vede doar vezicula viteliană, din nou nu sunt încurajată spre o sarcină viabilă, singura veste bună este că este intrauterină, însă nu are activitate cardiacă. 
  • Risc de trombofilie , uter în formă de inimă ( ceea ce duce la risc de avort , naștere prematură), pentru întărirea uterului am primit tratament atât injectabil cât și ovule până la 12 respectiv 16 săptămâni
  • Celule NK ridicate fapt pentru care am fost nevoită să fac perfuzii de câte 5 ore până în săptămâna 12 ( după fiecare perfuzie vărsam).
  • La primul ecograf se depistează un hematom uriaș care era poziționat deaspura embrionului, la 7 săptămâni, într-o noapte hematomul se sparge. Erau 2 variante, Dumnezeu ne-a trimis cea mai bună ! Copilul a rămas intact, însă acea imagine ne-a rămas veșnic întipărită în minte.
  • Arhivă personală
   Cam așa arată un dosar de infertilitate de 1 an de zile. Cu tot felul de teste, analize, rezultate. 
Copilul acesta a dorit să se nască dincolo de orice obstacol, dincolo de orice durere, orice afecțiune a corpului meu.
S-a născut sănătos și voios!
 Cu voia lui Dumnezeu, care ne-a ocrotit și ne-a ajutat să trecem peste orice, inclusiv peste nașterea în mijlocul nebuniei.
Pentru EL am renunțat la multe și nu regret nici măcar o clipă alegerile făcute! 
Sunt convinsă că aș face din nou dacă ar fi să o iau de la capăt. Este un copil minune! Pentru că Dumnezeu și Maica Domnului fac minuni!
Nu încetați să credeți! Dar dincolo de credință faceți și voi eforturi. 
Un medic bun, o schimbare în viața voastră, personală, profesională. Schimbarea alimentației face parte din procesul fericit de concepție.

În articolul următor am să vă povestesc despre ce am schimbat eu din punt de vedere al alimentației.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut