Scrisoare către copilul meu

Copiii născuți după alte pierderi sunt numiți copii curcubeu, aduc speranță, aduc viață, aduc zâmbete , ei sunt niște minuni

Ne desparte atât de puțin timp să Te cunoaștem. 
Tu minune pentru care am așteptat și ne-am rugat timp 5 ani, 5 ani în care am trăit vrute și nevrute, 5 ani în care 3 suflete s-au ridicat la cer, 5 ani în care am umblat la medici, la biserici, la mănăstiri, 5 ani în care salariile noastre mergeau pe analize, medici, operații, teste și injecții, 
5 ani din care nu regretăm nimic, 5 ani, ai căror rod se mișcă acum ca titirezul în burtica mea asigurându-mă că Totul va fi bine.


Copilul meu drag, perioada aceasta ar trebui să fie cea mai minunată. relaxată și echilibrată perioadă din viața noastră de cuplu. Ei bine, lumea în momentul de față nu ține cont de noi, nu ține cont de faptul că noi așteptăm o minune. Te vei naște în mijlocul unei pandemii, în mijlocul unui haos și incertitudini, în care oamenii își arată adevărata față, te vei naște în mijlocul unei crize de bunătate. Sufletul meu de mamă e încărcat de emoția primei întâlniri la care tati nu va fi prezent, vom fi doar noi doi pentru câteva zile. Ne vom descurca cumva, dar teama va fi imensă, tati fiind unul din eroii din prima linie ... (știi Tu bine, că ți-am povestit mereu că tati este un erou ).

Copilul meu drag, îți promit că vom face în așa fel, încât TU să nu simți nimic din isteria și panica asta, vom fi lângă Tine și ne vom strânge toate puterile să rămânem sănătoși pentru Tine, pentru că TU, copilul meu și celelalte suflete care vin pe pământ acum în plină pandemie sunteți dovada vie că Dumnezeu încă iubește oamenii, prin voi dându-le șansa oamenilor de a fi mai buni, mai răbdători, mai atenți dar mai ales mai liniștiți.

Copilul meu drag, aștept ca în panica asta iscată, să-ți aud primul plânset, semn al unui nou început!
Pentru că în fond, cu toții asta așteptăm ... un nou început! 
Family Quote Print copper foil poster inspirational artwork image 3
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut