Pasiune veche in straie tot mai noi




Singurătate
de Beatrix Cozma

Singurătate-n suflet și în casă
Sigurătate-n ochii sclipitori,
Singurătatea ce ne apasă
Când simțim că nu suntem nemuritori.
Singurătate dureroasă,
Ce sufletul îl împietrești
Singurătate glorioasă,
Pe toate Azi Tu le domnești.



Valsând cu infertilitatea
                                  de  Beatrix Cozma


Am valsat cu infertilitatea
Și ea m-a privit adânc în ochi.
Am valsat cu infertilitatea
Iar timpul nemilos n-a stat în loc.
Mi-a răpit 3 suflete de-ndată.
Și mi –a turnat în pahar venin,
Am valsat cu infertilitatea
Iar pe final, i-am zâmbit pe deplin.




Ploaia
                                   de Beatrix Cozma

Ascultă doar ploaia cum cade ușor,
Peste pământul aprins de al ploii dor.
Ascultă doar ploaia cum se topește,
Când pământul în brațe-l primește ...
Privește doar ploaia cum pleacă din nori ...
Cu pământul să fie, doar unul - din doi.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut