Încetați să comparați gravidele!!!!

18 Positive Inspirational Quotes For Men 5
Sursă foto: Pinterest

Nu știu cum se face, dar mereu îmi găsesc câte un subiect de actualitate :):).

   Deși nu mai sar în sus la văzul celor 2 liniuțe, pentru că știu că de acolo până la o sarcină fără probleme e o cale lungă, am crezut din prima clipă că cele 9 luni de sarcină vor fi pline de lumină, zâmbete și bunăvoință din partea societății.
    Ei bine, n - a fost chiar așa. Dincolo de faptul că nici măcar la casele special marcate pentru gravide n-am avut prioritate, unde totuși aveam acolo mă loveam de privirile înțepătoare a celor care se grăbeau în diverse locuri.
     Dar parcă nici nu partea asta m-a deranjat cel mai mult ci frazele de genul :
”ce burtică mare” ”vai câtă ești”, apoi citeam pe grupuri că unele fete se loveau de extrema cealaltă ”ce burtică mică”  ...mnoh ..să ne oprim un pic.
        O femeie însărcinată cu un istoric vast de pierderi sau chiar nereușite de a rămâne gravidă se bucură enorm, da accentul cade pe enorm în momentul în care vede că îi crește burtica. Oricât de mult, oricât de puțin! Nu există termen de comparație, atâta timp constituția nu este aceeași, cum ar putea semăna evoluția unei sarcini, probabil cele trecute prin 2 sarcini îmi vor da dreptate că nici măcar cele 2 sarcini nu seamănă între ele și vorbim de același corp.
     Și da! Deranjează, pentru că atâta vreme cât medicul nu spune că ar fi ceva în neregulă cu burtica, atâta vreme nimeni! Repet NIMENI nu ar trebui să folosească astfel de comparații inutile.
    De ce nu întreabă nimeni cum te simți, dacă reușești să dormi. dacă ai nevoie de ajutor ...mă rog, e mai simplu să o faci să se simtă super la pământ pe lângă hormonii aceaia cu năbădăi.
    Știu că nu pot schimba lumea, nici mentalitatea, că din păcate nu e de ajuns...dar poate măcar reușesc să trag un semnal de alarmă. pentru a înceta astfel de comparații, inutile!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut