Impresii testare KFC Summer

În cadrul campaniei celor de la Buzzstore și KFC România am fost selectată pentru testarea a 3 produse.
Vă spun sincer că frecventez foarte rar acest fast food, de aceea am acceptat ca o provocare această testare.
Am primit un voucher cu ajutorul căruia am beneficiat de cele 3 produse. Am ales să împărtășesc această experiență cu soțul și părinții mei.

Am avut de testat :

Summer Twister cu două bucăţi de Crispy Strips cu brânză feta, baby spanac, legume proaspete şi sos Garlic Lemon.
Holiday Burger în două variante, picant sau nepicant, care conţine două bucăţi de pulpă de pui, brânză Cheddar, salată, castraveţi muraţi, ardei copţi şi sos Sweet & Sour ( noi am optat pentru varianta nepicantă).
Crispy Box ce contine trei bucati Crispy Strips insotitte de o portie medie de cartofi prajiti si un sos Sweet & Sour.
A fost o experiență culinară mai aparte deoarece mâncarea de fast food se împletea ușor cu unele elemente din stilul de viață sănătos , baby spanacul, brânza feta, salata, castraveții murați.
Nouă ne-a plăcut acest festin.
Voi aveți obiceiul să consumați / frecventați KFC?  care este mâncarea voastră preferată?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut