Zâmbet de cățel fericit

Bună și bine  v-am regăsit,

             Azi, am să vă povestesc despre ai mei 3 blănoși. 3 super eroi care au grijă zilnic de noi și de pisicuțele noastre cu care sunt prieteni pe viață.
Prima care a apărut în viața noastră a fost Linda de 9 ani, o cățelușă cu niște ochi extrem de expresivi, apoi a apărut bătrânelul care a stăruit câteva zile bune în fața porții noastre și cum nimeni nu l-a căutat și-a găsit un cămin ocrotitor la noi ( de mai bine de 6 ani), și tânurul și neliniștit Rex care are 3 ani, o prăpădiciune de adorat. Uita așa cei trei ne înveselesc zilnic zilele și de ne ocrotesc.
Când am văzut  campania celor de la Buzzstore și Purina, a fost musai necesar să mă înscriu pentru că îmi doream cu ardoare să le fac un cadou mișto blănoșilor. Ei bine, pachetele au sosit iar noi ne-am pus pe testat.

Fericire maximă! Maximă, batoanele le-au înhățat cât ai spune ...DINTE!!! În timp ce ei savurau batoanele le explicam ce beneficii majore au ei acum, le-am povestit cum li se curăță dinții, cum li se reduce acum tartrul, din zâmbetul lor înțelegeam că le place cum batoanele le masează gingiile și le curăță dinții chiar și în cele mai greu accesibile zone.
Deoarece sunt pasionată de nutriție m-a bucurat enorm să constat că aceste batoane sunt fără arome artificiale, fără zaharuri și fără coloranți artificiali adăugați, au un conținut scăzut de grăsimi.
Am ajutat alți 10 căței să afle despre aceste beneficii și le-am povestit stăpânilor despre bacteriile care în combinație cu resturile de mâncare rămase pe dantura cățeilor duc la formarea plăcii bacteriene. Dacă dinții nu sunt curățați bacteriile se înmulțesc și se pot dezvolta afecțiuni dentare. Igiena dentară a câinilor este asemnătoare cu igiena noastră dentară, acest proces ar trebui efectuat zilnic.  O igienă orală deficitară împreună cu afecțiunile netratate determină probleme de sănătate care pot afecta rinichii, inima și alte organe.
Cu ajutorul celor de la Purina, acest lucru este acum posibil și la îndemâna fiecărui stăpân de cățel.
Noi recomandăm consumul cu încredere, pachetele Dentalife sunt disponibile pe 3 categorii în funcție de kg cățelului, fiecare pachet conține 7, 5 respectiv 4 batoane, este indicat un consum necesar de 1 baton pe zi.

Zâmbetul unui câine fericit este cartea de vizită a oricărui stăpân!! 


P.S Puteți și voi deveni membru în comunitatea Buzzstore, unde puteți testa gratuit diverse produse, vă puteți înscrie chiar aici ↓↓↓↓↓↓↓



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut