Povestea unor femei

     Suntem femei! Arătăm la fel ... da, nu te uita ciudat, arătăm la fel când vine vorba de organele noastre prin care reușim să dăruim viață. Arătăm la fel și totuși suntem atât de diferite. Aceste diferențe ar trebui să ne unească! Suntem femei!!! Suntem vulnerabile, suntem bârfitoare, suntem nebunatice, suntem zâmbărețe, suferim din dragoste și așa am ajuns la ... cuvântul cheie SUFERIM!!
Știai că există femei cu Fibrom uterin? Endometrioză? Chist ovarian ? Ovare polichistice? Femei cu o singură trompă permeabilă? Femei care au acest diagnostic crunt numit infertilitate? Știai?
Ei bine, am să-ți povestesc pe scurt, că da există și nu 1, 2, 3 femei, vorbim de ”n” mii de femei care se luptă cu o formă sau alta a unui blocaj datorită căruia nu pot deocamdată, naște copilași.
Blocaje datorită cărora pierd sarcini în repetate rânduri, obțin sarcini extrauterine, sau chiar nu pot obține sarcini ani buni la rând.
 Ei bine, faptul că TU ai citit undeva pe google sau ți-a povestit vecina de la 2 că sora domnului de la etajul 1 a avut o mătușă și aceasta a avut o sarcină extrauterină  care s-a manifestat prin hemoragie și apoi operație de urgență salvatoare de viață în care aceasta și-a pierdut o trompă, nu înseamnă că acesta este sfârșitul fiecărei povești.
Faptul că TU ai citit că aderențele sunt date doar de Endometrioză nu înseamnă că nu pot fi urmările unei alte intervenții chirurgicale. Google ne face medici pe toți, gura lumii le știe pe toate și îți dă niște diagnostice de leșini.
Faptul că TU ai citit că e normal să ai sângerări în sarcină nu te îndreptățește să asiguri o femeie însărcinată că e normal să sângereze, bine astea dacă nu cumva ești ginecolog :D
Sursă foto: Pinterest

Hai să nu ne mai punem diagnostice una alteia, hai să nu ne mai dăm cu părărea când vine vorba de astfel de trăiri delicate. În momentul în care te urci TU pe masa aceea al naibii de rece și aștepți masca aceea care te duce pe alte tărămuri, nici măcar în momentul acela nu vei avea dreptul de a da diagnostic altei femei.
 Sarcina mea extrauterină a fost una extraordinară pe ultima sută de metri, motiv care mă face să cred cu mai multă tărie că Dumnezeu mi-a ascultat toate rugăciunile, doar psihic am suferit enorm, fizic am fost chiar extraordinar de bine, motiv de cârcoteală pentru multe persoane ...
  Suntem femei, dacă noi nu suntem unite, dacă noi nu ne respectăm una alteia intimitatea cine o va face? Vă surprind!! Am întâlnit bărbați mult mai afectați de drama mea, decât femei! Femei, care la ora actuală sunt mame !! E o rușine! O rușine imensă, să crezi că dacă TU ai totul, ai dreptul să privești de sus povestea unei femei care se luptă să aibă un puișor!
   E rușinos dar mai degrabă trist!
Suntem femei! Să ne ajutăm, să ne susținem, nimeni nu cere milă, femeile din povestea mea sunt femei puternice, femei care plâng când trebuie, apoi așteaptă acele zile magice în care uită de durerea acelor, uită de incomoditatea ecografiilor, uită de nebunia creată în jur și se roagă și așteaptă acele 2 linii mai apoi acel zgomot de inimioară!
                Nu ai dreptul să judeci o astfel de femeie, nu ai dreptul să judeci alegerile pe care le face!
Da suntem mii de femei în astfel de situații care am încercat de la lăptișorul de matcă la pulberea de maca, de la vitamile de sarcină la cele obișnuite, de la picioarele pe pereți și perina magică tot și nu, nu veni să-mi spui că totul vine la momentul potrivit și nu trebuie forțat... niciodată o femei care a trecut prin astfel de încercări nu va spune așa ceva, iar restul ... am ajuns la concluzia că nu mai contează!
Sursă foto: Pinterest

 Suntem multe femei, care ne plângem offul pe grupuri, ne încurajăm la sute de km distanță și ne rugăm pentru a ajunge într-o zi să ne strângem puii în brațe, Să ne Ajute Dumnezeu!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut