Păr sănătos, păr mătăsos

    Ca femeie este atât de plăcut când toate privirile se ațintesc asupra Ta.  Nu poți nega acest lucru, adică mai bine spus asupra părului Tău. De când i-am primit spre testare pe the happy three friends, părul meu efectiv S-T-R-Ă-L-U-C-E-Ș-T-E! 
   A trecut o perioadă destul de zbuciumată pentru viața mea, perioadă în care părul prins într-un smoc în vârful capului a fost coafura 7 din 7 24 din 24, așa se face că am ajuns ca ceea ce numea eu podoaba mea capilară să fie o adevărată podoabă de haos. Atunci a ajuns mesajul celor de la Buzzstore, prin care eram informată că urmează să primesc pachetul minune! Yuhuuuu, am o șansă să ies și eu în lume îmi repetam, ei bine, așa a și fost, de la prima încercare, părul meu mi-a demonstrat că totuși există viață după elasticul de păr bine prins. Acum părul meu este sănătos, este mătăsos și ...știți ceva hai mai bine vă prezint noii mei prietenași care ... pe lângă faptul că sunt eficienți îmi vor lasă și portofelul plin.

Pentru un ritual perfect este nevoie de folosirea celor 3 aliați ai frumuseții: 


Șamponul pentru reconstrucț
ie ajută la fortifierea și repararea părului deteriorat, îi oferă un aspect sănătos și lucios, ca atunci când tocmai ai ieșit de la salon, unde mai pui faptul că îl curăță eficient și îl împrospătează. 

Balsamul Reconstruction vine perfect în completarea șamponului și îi intensifică beneficiile de reparare. În plus, ajută la prevenirea căderii părului și ceva ce ne dorim toate, în orice împrejurare, face descurcarea părului mai ușoară mai ales dacă ai un păr care are o personalitate puternică.

Uleiul de argan reface părul uscat și deshidratat și hidratează firele de păr distruse, de la rădăcină până la vâ
rfuri.  Textura, mirosul uhhhh nu vă pot descrie în cuvinte.

    Pentru că sunt pretențioasă când vine vorba despre părul meu am ales să particip la testarea propusă de Buzzstore.ro și Avon în special pentru că de multă vreme căutam ca toate produsele pe care le folosesc să fie de la același brand. Am tot căutat, ba financiar era cam exagerat, ba nu aveau decât șampon și balsam și știam că și uleiul face minuni. Acum căutarea a luat sfârșit. Pe mine m-au convins! Dacă vrei să ai un păr de invidiat, te poți loga pe pagina avon.ro sau să-l suni pe cel mai apropiat reprezentat Avon.

Să strălucim .. zic 

                                    #buzzAvon
                         #advancetechniques
                                           #avonhaircare
                                        #reconstructionline

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut