-10 kilograme + 10 haine must-have

   A sosit momentul mult așteptat al confruntării cu cântarul. Woaw ... am reușit! Cele 3 luni de „chin” își arată roadele ... - 10 kilogram, țopăi de fericire în mijlocul casei. Am reușit, am reușit. 
Hm, dulapul parcă are un zâmbet prefăcut pe buze ... Hey, ce e? Nu te bucuri pentru reușita mea, jur că-mi vine să-l întreb, când mă îndrept totuși cu pași timizi spre el. Îl deschid și încep să înțeleg zâmbetul ironic... acu-i acu! Ce voi purta săptămâna viitoare când începe școala?! 
Rapid, deschid laptopul și ... direct pe www.answear.ro. 
   În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top. Printre acestea se numără și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Pepe Jeans, Marco O’Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, DKNY).
Așadar încep cu începutul. Trebuie să-mi aleg din fiecare categorie câte o piesă vestimentară pentru că sunt conștientă că fiecare femeie trebuie să aibă în dulapul ei cele 10 piese vestimentare magice!
 Pentru că este sezonul petrecerilor, rochia elegantă este prima care intra în lista căutărilor. Bifat, găsit, adăugat. Am optat pentru o rochie albă partea de sus mai îndrăzneață care să-mi pună în evidență bronzul. 
Rochii şi tunici Rochii elegante  - Guess Jeans - Rochie

Pentru zilele în care merg la birou, trebuie să-mi găsesc o cămașă care să fie ideală pentru zilele în care avem ședințe. Cămașa neagră este piesa must-have care se asortează de minune cu niște pantaloni albi, cu dungi ba chiar și cu fuste. Fundița de la baza gâtului este elementul de bază.
Bluze şi cămăși Cămăși cu mânecă lungă  - Pepe Jeans - Camasa Lucia

Fusta neagră scurtă, este următoare pe lista mea. Este fusta cu care poți ieși oricând din orice încurcătură. Cu fusta aceasta voi putea participa atât la ședințele de la serviciu cât și la examenele de la facultate, unde trebuie totuși să dau dovadă de experința vieții

Fuste Midi  - Simple - Fusta
Fusta aceasta merge cel mai bine cu o pereche de ghete negre, ohoo, noroc că au din modelul acesta și mărimea 35. Sunt pe drumul cel bun, să am o garderobă de vis.
Am stabilit cu fetele o ieșire la o cafea duminică dimineață, până atunci cu siguranță îmi va ajunge și această rochie, pe care o consider un must-have pentru zilele de vară lejere.
Rochii şi tunici Rochii casual   - Silvian Heach - Rochie Barrika

Să vedem, ah, da, blugii
sunt cei care n-au cum să lipsească! O pereche neaparat să fie cu rupturi și cu câteva „aplicații”. Eu am optat pentru acest model, pe lângă care bine-nțeles am ales și o pereche tradițională.

Jeans Jeans  - Only - Jeansi Tonni

 Pentru că sunt adepta unui stil de viață sănătos, consider că o pereche de pantaloni sport pentru orele petrecute la sală sau în aer liber practicând sportul preferat, sunt de nelipsit. Pantalonii să fie cât mai comozi pentru a oferi maximul de lejeritate. 

Pantaloni şi leggings Leggings  - Under Armour - Colanti HG Armour Jac Ankle Crop



Trebuie să îmi cumpăr și un sacou. Am optat pentru acest model deoarece merge perfect atât cu blugi cât și cu fustă, voi alege și clasicul negru, să fiu sigură că mereu voi fi asortată.


Sacouri Casual  - Only - Sacou Mimi


Am ajuns și la partea intimă a garderobei, un costum de baie este elementul principal al verii. Trebuie să fie mereu acolo, pregătit pentru zilele însorite.
Pentru zilele răcoroase, mi-am găsit un cardigan perfect pentru plimbările de seară.


Cardigane și hanorace Cardigane  - Femi Pleasure - Bluza Oshi


Fără aceste piese vestimentare, nu-mi pot imagina cum ar arăta garderoba mea. Sunt piesele care sunt mereu acolo la momentul potrivit, pentru a mă scoate din anonimat, pentru a fi mereu în pas cu moda și pentru a fi sigură că hainele care le port sunt de calitate înaltă.
Tu cum ți-ai descrie garderoba? Care crezi că sunt cele mai importante piese vestimentare, ale unei femei. 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut