Anii trec, pielea fină rămâne!


„Trec anii mei
Și-mi pare rău de ei
Nu îi pot opri
Să stea loc măcar o zi”


    Cam așa sună versurile unui cântec interpretat de Angela Rusu și Doamne câtă dreptate are. Trec anii, dar se spune că este un privilegiu să îmbătrânești, mai ales să îmbătrânești frumos. Fac parte din categoria oamenilor care consideră vârsta doar o cifră în cartea de identitate și nimic mai mult, ba mai mult acum la 33 de ani ai mei mă simt mai împlinită, mai îngrijită și mai atentă cu mine decât am fost la 18-20 de ani, când nu mă gândeam la faptul că orice alegere din tinerețe își va pune amprenta pe pielea mea. Iar cum pielea este singurul lucru care va fi mereu alături de noi pe parcursul vieții are nevoie de multă atenție din partea noastră. 
   Am început să conștientizez acest lucru, un pic care târziu, dar niciodată nu e prea târziu pentru schimbări de bine. 
   A fost momentul decisiv când pentru menținerea greutății ideale am început să îmi schimb stilul de viață. Am început să fiu atentă la tot ceea ce mănânc, excluzând din dieta zilnică acei nutrienți care nu aduc nici un aport pozitiv corpului meu, am început să fac sport regulat la sală de sport, lucru pe care timp de 30 de ani nu-l practicasem niciodată, îmi mențin mintea plină cu gânduri pozitive, dar mai ales mă hidratez intens. Apa este aliatul meu de nădejde, consum cel puțin 2 litri de apă pe zi.
 Am observat schimbări majore la tenul meu. Toată lumea îmi spune că radiez, că este o schimbare  cât de la cer la pământ. Vă atașez o poză să înțelegeți mai bine despre ce vorbesc.
Fotografia postată de Beatrix Cozma Bede.
Arhiva personală
   După această slăbire spectaculoasă zona din jurul ochilor și pielea gâtului au avut cel mai mult de suferit, atunci descoperisem acidul hialuronic care are rolul de a umple spațiile dintre celule, fiind responsabil de gradul de hidratare a pielii și de menținerea fermității acesteia, cu legătură directă în apariția ridurilor și pierderea elasticității pielii. Acest lucru se datorează faptului că nu sunt adepta intervențiilor chirurgicale pentru estetică, nu de alta dar îmi este frică de ac și anestezic. Acestea fiind excluse căutam modalități accesibile. 
    Bineînțeles pe lângă aceste schimbări majore din viața mea căutam cu disperare și niște produse care să aducă schimbări majore și pe partea exterioară a corpului, mă interesam despre produse care să contribuie la estomparea semnificativă a ridurilor, să fie ideal pentru hidratarea şi regenerarea pielii.
   Așa am ajuns să descopăr  noua gamă Gerovital – H3 Hyaluron C, lansată pe piaţă cu 5 produse destinate îngrijirii tenului normal cu tendinţă de uscare şi se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 30-50 de ani. Farmec,  cel mai mare producător român de cosmetice știe mereu, de ce are nevoie o femeie.
Fiolele cu acid Hialuronic și Vitamina C Gerovital H3 Hyaluron C conțin un ser bogat în acid hialuronic pudră și lipozomal și vitamina C, cu efecte antirid, de umplere a ridurilor, efecte hidratante și de protecție a pielii și efecte de corectare a micilor imperfecțiuni – de exemplu, cicatrici post-leziuni acneice – conferind uniformizare aspectului pielii și un plus de luminozitate/strălucire. Vitamina C acționează sinergic cu complexul de acid hialuronic pudră și lipozomal, având efect de stimulare a sintezei fibrelor de colagen și elastină.
   Sunt accesibile oricui pentru că sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum şi din magazinele de brand Gerovital și online, pe www.farmec.ro .
   Pentru că sunt femeie și consider că este foarte importantă imaginea pe care o înfățișez, am grijă să fiu mereu atentă la menținerea tânără a pielii mele. Fiecare dintre noi este direct răspunzător pentru propria piele. Avem atât de multe ajutoare la-ndemână încât trebuie doar să ne găsim aliatul ideal.
   Bineînțeles pe lângă toate acestea trebuie să avem grijă de noi, de gândirea noastră, să ne hidratăm corpul cu apă, mintea cu gânduri pozitive iar pielea cu acid hialuronic.



Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut