Sejurul în care m-am regăsit ...



         Era una din zilele acelea în care în urma unui enorm eșec suferit în urmă cu câteva zile pe plan profesional, nu îmi doream altceva decât să ajung acasă și să ascult lecțiile de meditație care mai nou îmi aduc liniște.
      În sufragerie pe măsuță găsesc un bilet ... ” peste 5 ore ne vedem la aeroport, până atunci gândește-te bine la cele 3 indicii, te iubesc și îmi doresc să te văd din nou zâmbind ..” lângă bilet 3 lucruri ... un rozariu, o unealtă de arheolog și o ramură de cireș ... mă gândeam că e o glumă, când deodată primesc un mesaj de la Christian Tour ” Iordania, Umbria și Japonia  sunt la picioarele tale, în 5 ore aventura vieții tale decolează ”.
      Deschid rapid laptopul, găsesc într-adevăr diverse circuite Christian Tour, dar acesta este cel care se potrivește de minune stării mele, ce bine mă cunoaște soțul meu!! Știu de multă vreme ce îmi doresc să vizitez când voi decola pe aceste meleaguri, așa că  nu a fost greu să întocmesc lista amănunțit documentată pentru viitoarele articole de pe blogul meu.
    Primul popas este să descopăr Farmecul Umbriei, unde unde?! Poi în Italia, Buon Giorno, Buon Giorno!! și cum ”toate drumurile duc la Roma” așa și primul indiciu primit adică rozariul era specific  pentru Vatican care este Reședința Bisericii Catolice.  Aici cu siguranță îmi voi găsi liniștea sufletească și răspunsul la atât de multe întrebări care mă frământă în ultima perioadă.
Sursă foto: Chirstian Tour
     Ajunsă aici primul drum mă va duce spre Bazilica Sfântul Petru,  aceasta este cea mai mare biserică din lume și este sediul principalelor manifestări ale cultului catolic.
„Fără să fi văzut Capela Sixtină nu este posibil a-ți forma o idee despre ce este capabil să realizeze omul” spunea Goethe, așadar următorul meu popas va fi cu siguranță Capela Sixtină , ambele găzduind cele mai frumoase opere de artă din lume. Trebuie să îmi pun pantaloni, deoarece hainele peste genunchi aici sunt strict interzise, bine că mi-am amintit.
Assisi, sursă foto Christian Tour
    Umbria este singura regiune a Italiei, fără litoral sau frontieră internațională. Prima oprire va fie direct în capitala regiunii adică da, voi savura cu pasiune praline Baci Perugina cu răvaș și înghețată artizanală. Perugia te capturează cu străduțe medievale, bogate în monumente istorice. Ne vom pierde admirând basoreliefurile prezente pe cel mai reprezentativ monument închinat omenirii, Fontana Maggiore . Iar pentru că se dorește a fi drumul meu spiritual ultimul popas în această zonă mirifică va fi la Assisi, locul de naștere al Sfântului Francisc. Ruinele, străduțele, zona pitorească te poartă pe niște meleaguri în care sufletul își găsește liniștea. Este recunoscut drept un oraș potrivit pentru reculegere, pentru rugăciune. Basilica San Francis și Santa Chiara sunt cele care vor fi primele vizitate.
    Ce vom degusta în această zonă?! Fără doar și poate ... vinuri!! Am și notat o vinotecă care comercializează peste 50 de soiuri de vin. Am auzit că trufele sunt simbolul Umbriei, le-am și trecut pe listă și să nu uit de uleiul de măsline, va trebui să îmi și cumpăr după ce îmi însușesc și 2-3 rețete de pizza și paste.
     Hmm...unealta asta arheologică îmi dă de gândit, dar ... nu pot să cred, voi vizita Iordania cu o vastă încărcătură istorică, ce bine mă cunoaște dragul meu soț. Iordania Experience va fi visul meu din copilărie devenit realitate. Voi avea ocazia să vizitez Petra, o cetate antică sculptată într-un canion, una din cele 7 minuni ale lumii moderne. Orașul Petra adăpostește numeroase morminte ale nabateenilor, temple fiind considerat un centru religios, un loc pentru rugăciune.
Petra, sursă foto Christian Tour


    ” Liniște și pace”, adică Amman, va fi următoarea gură de aer din Iordania. 
Ultima oprire va fi Citadela din Amman Pe lângă arheologie, pasionată fiind de teatru, va fi musai să vizitez Teatrul Roman care are o istorie de peste 1800 de ani.
    Mi-am întocmit de multă vreme o listă vastă cu ce voi cocheta din punct de vedere gastronomic. Cafeaua, da sfânta cafea se află pe primul loc, strâns urmată de hummus și lipie sunt fruntașe, supă de linte și ca tot omul o shaorma ”mare cu de toate”,  după care va fi musai un fresh de rodii. Cei voi vizita în Amman? Normal că o ... parfumerie! Citeam că poți să îți prepari pe loc esența dorită. 

Tokyo sursă Christian Tour
    Creanga de cireș, J-A-P-O-N-I-A!!! Primul meu popas va fi în Tokyo la cel mai vechi templu budist, Templul Asakusa Kannon, Kannon era zeița milei, se spune că are sarcina de a elibera suferința și a lumina mintea umanității.
    Vreau să fiu în adevăratul sens al cuvântului la înălțime așa că voi urca la 202 metri înălțime, taman la etajul 41 al clădirii Tokyo Metropolitan Government.
    Pe lista mea apare Templul Dragonului Ceresc din Kyoto – templu budist zen construit în 1339.
    Caut rapid să văd când este la ei Sakur - Festivalul florilor de cireș ... bingo ..sfârșitul lui martie, începutul lui  aprilie, vom privi cireșii, vom privi cireșii, 1000 de cireși ne așteaptă în Parcul Ueno din Tokyo Vreau neaparat să văd cum se fac  origami, să servesc un ceai tradițional din ”roua prețioasă lichidă” adică matcha, nu mi-ar scăpa nici mâncarea tradițională japoneză aș opta pentru un ramen, o supă de carne cu tăieței condimentată și pentru prima dată aș încerca un sushi !! șiii o dată ajunsă aici, sper să văd măcar o geishă prin Gion. Chiar sunt curioasă de kimonoul și de machiajul pe care-l poartă. 
Geisha Sursă Christian Tour

     Acum sunt pregătită pentru sejurul neașteptat care sunt sigură că mă va ajuta nespus de mult, îmi va hrăni sufletul, mintea și ambițiile.
Voi reveni cu primele impresii, cu primele meditații și gânduri pozitive, mă voi întoarce cu multă răbdare, înțelepciune, dar mai ales cu ... ulei de măsline din Umbria, cafea din Indonezia și un kimono din Japonia!!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018!! 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut