Voi spune - DA- !!!

     A venit și acest moment, emoționant, pe care-l aștept din decembrie! Acel moment, în care în sfârșit pot să fiu din nou alături de pasiunea mea veche pe care am îmbrăcat-o de un an și jumătate în straie noi. 
  Ei bine, acu că am reușit să vă captez atenția... vă anunț dragii mei cititori, că joi, 1 Martie 2018, voi spune DA pentru a 3 a oară... cui??
poi cum cui?! vă mai puneți întrebări ?!
poi normal ... că ... doar și numai .... Competiției SuperBlog 2018!!!
   Tadam, cu surle și trâmbițe vă aduc la cunoștință faptul că subsemnata, dusă total de acasă, pe lângă cele ce le duce se mai aventurează și pe aceste tărâmuri înfricoșătoare ale bloggingului. Deh!! Pot!! Normal că pot și vă spun de ce pot ... scrisul este evadarea mea, din lumea asta hai să îi spun frumos murdară ... 
      Dar să vă spun rapid câteva cuvinte despre această competiție care s-a lansat în anul 2008 și a adunat la un loc în toți acești ani 2500 de participanți. 2500 de oameni care au scris din suflet, pentru suflet, 2500 de oameni care și-au scos condeiele la iveală și au luptat până la ultima literă.
       Să îmi țineți pumnii, să îmi citiți cu drag articolele, să mă trageți de mânecă dacă nu vă place ceva dar mai ales să primiți cu sufletele deschise ziua de 1 Martie, când totul reînvie. Pentru mine talentul, scrisul, viața, EUL meu adevărat, iar pentru noi toți, natura !!


P.S dacă vă place adrenalina, nebunia și scrisul puteți să vă alăturați familiei SuperBlog!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut