Prietenele nu se lasă la greu!

      Sâmbătă seara, totul este perfect pregătit, pentru marea surpriză. Lia nu știe nimic despre surpirza pe care i-am pregătit-o noi, cele mai bune prietene ale ei. Ei, bine, Lia azi împlinește frumoasa vârstă de 18 ani, iar noi, ne-am gândit la o petrecere surpriză pentru ea. Am rezervat un local mic și cochet. Am ales tema serii, roz bon-bon, am rugat invitații să poarte cel puțin o piesă vestimentară roz. Am decorat totul după gustul ei și surpriza serii, vine din partea părinților ei, pe care, bineînțeles i-am implicat, formația ei preferată va fi alături de ea în această seară magică.

-Hai mai repede! Trebuie neaparat să ajungem la Lia, până reușim să o convingem să iasă din casă, cred că va dura un pic mai mult. E sâmbătă seara și e serialul ei preferat la Tv, nu știu cum ne-am gândit noi, să îi organizăm petrecerea, taman azi! Eu sunt pregătită, ce spuneți?  Vă place? Am pregătit fustițe la fel pentru toate 4. Vom vi ca niște bombonele!

-Mie îmi place tare mult. Rămâne de văzut ce va spune și Lia.

-Fetelor, fetelor, sunteți gata? A ajuns taxiul.

-Coborâm acum! .. În câteva minute iată-ne aranjate, machiate, coafate, cu fustițe de tutu roz în fața casei celei mai bune prietene, pregătite pentru majoratul ei.

-Bună fetelor, arătați minunat, dar știți am o veste cam rea, nu vreau să vă supăr, dar Lia nu prea vrea să iasă din camera ei de azi dimineață. Cu greu a acceptat și să o felicităm de ziua ei, nu știu ce ne facem. Dar, stați că încerc să îi spun că sunteți aici, poate așa......

-Lia draga mea, vino să vezi cine te caută, am o surpriză pentru tine.

- Nu vreau să ies, ți-am spus și mai devreme. Nu ies din camera mea în următorii 2 ani.

-Te rog, fetița mea, atunci măcar lasă fetele să intre la tine.

-Fetele?! Nuuu. Nici vorbă, nu vreau să mă vadă așa!!

-Ce o fi pățit?, stăteam noi nedumerite în fața ușii camerei, cu 1 oră înainte de ajungerea musafirilor. Fără să știm ce va urma.

- Eu intru în camera ei, spuse Fia hotărâtă.

- Lia, eu intru, te rog nu te speria și nu te supăra, dar este caz de urgență majoră și doar tu ne poți salva. Promit să nu le spun celorlalți secretul tău.

- Poi, dacă promiți să taci, atunci poți intra.

- Vaaaaaiiiii de mineeeeeeeeeeeee!!! – se auzi dintr-o dată din camera Liei, fugim toate spre ușă!- Nu e nimic, scuze! Scuze! Încearcă Fia să mai dragă situației

- Înțelegi acum de ce nu vreau să ies din cameră! Chiar azi, chiar de ziua mea! Nu se poate!- Înțeleg dar... trebuie să ieși cu noi, nu se poate să stai aici așa prizonieră a...... unui coș!

-Fetelor, haideți vă rog și voi, trebuie să rezolvăm situația.....Mama Liei, stătea săraca nedumerită, auzind din cameră doar Vai cât e de mare, vai ce urât e, vai cum a ajuns acolo, vai ce roșu.... Nu își imagina ce se poate petrece.

-Ai încercat să te faci cu vreo cremă? Tu ai o piele atât de frumoasă, o piele sănătoasă.  Mereu ai grijă să fii cochetă, mănânci sănătos, folosești creme create de specialiști, cum s-a putut oare întâmpla? Șiiiii, exact azi!

-Am o idee ! Am auzit despre gama Gerovital Stop Acnee, hai să fugim până la un mall, poate găsim, vreun produs  care să ne ajută, cât ai spune acnee.


-Fetelor, am o cremă matifiantă care combină proprietățile unui produs de machiaj cu cele ale unui produs de îngrijire a tenului, reduce aspectul lucios al pielii, se-ntinde prin mișcări ușoare, acoperă și uniformizează instant, putem încerca.


crem cc matifianta gerovital stop acnee

-Să începem, nu avem timp de pierdut...- Of, tot se mai vede, eu nu merg niciunde. Rămân închisă în camera mea,pentru următorii ani! Nimeni nu se va uita la mine!

- Lia, nu vorbi prostii, nu se mai vede nimic, te rugăm, trebuie să vii cu noi. Avem o surpriză uriașă. Nu putem să îți spunem despre ce este vorba, dar dacă ai știi, cu siguranță nu ți-ar mai păsa de coșul acela, care nici măcar nu se se mai vede.

- Nu, nu ies! Și vă rog să nu mai insistați!

- Fetelor, veniți un pic până afară, ne convocă Fia.

-Am o idee, genială, restaurantul este pregătit, invitații sunt prezenți, formația ajunge în 30 de minute, nu mai avem timp de pierdut, acum ori niciodată - am nevoie de un creion roșu și bineînțeles de acordul vostru.

- Despre ce vorbești? O întrebăm noi, mai mult decăt mirate. În clipa următoare Fia, își desenează pe față, un punt roșu, exact cum era coșul Liei, înainte să o dăm cu cremă.

  - Așa, acum și voi fetelor! Așa o vom convinge și pe Lia!

 -  Fetelor!!! Sunteți cele mai bune prietene! Peste 20 de minute, cu puncte roșii în frunte, eram prezente la cel mai tare majorat. Toți au vrut poze cu noi! Nimeni nu și-a dat seama ce au însemnat acele puncte roșii, doar noi 4 ! Suntem, cele mai bune prietene și nici măcar un coș nu ne poate strica planurile!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2017!  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut