Scrii din pasiune? Locul tău este aici!!

logo BlogAwards (1)


Scrii din pasiune? Locul tău este aici!! Unde? Aaa.. exact aici la ...
Am început să scriu timid la unele campanii din cadrul BlogAwards şi mai mare mi-a fost mirarea când primeam e-mail sau telefon că am intrat în posesia unui premiu. Uneori chiar dacă era vorba despre un premiu garantat. Era/ Este plăcut să vezi că cei despre care scrii îţi apreciază munca, chiar dacă este vorba despre un cadou minor.
 Competitia Blogathon 2017 vine cu premii garantate pentru cei care aleg să se aventureze toamna aceasta, la scris, în perioada 5 septembrie - 24 noiembrie 2017. Tot ce trebuie să faci este să scrii, să scrii din suflet, cu toată fiinţa Ta. În fond asta contează cel mai mult pentru orice sponsor, să primească un articol scris din suflet, un articol care să-l pună pe el în valoare, dar în acelaşi timp să îţi exprime ţie ca blogger cel mai bine personalitatea. Aleg să îmi scriu textele după sufletul meu, chiar dacă de multe ori nu câştig, sunt mulţumită că am putut scrie, aşa cum sunt eu. 
Aşadar dacă credeţi că scrieţi din suflet, nu mai aşteptaţi! Până pe 1 octombrie 2017, anunţaţi-vă participarea.
Să fie cu noroc şi premii! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut