Mă-ntorc la tine dragă SuperBlog ...

     Oooo, da, da ați citit bine !
 Adică, scuze, dar sunt tare entuziasmată, Bine v-am regăsit dragi cititori!

      Am intrat un pic în vacanță atât la propriu cât și la figurat.
Am plecat un pic departe pentru a-mi reîncărca bateriile, pentru noi articole. Am reușit, mi-am adunat atât de multe idei, încât nici nu știu cu care articol să-ncep.
   Mnoh că numai bine a venit 1 septembrie și a început înscrierea la SuperBlog, așa că debutez la-nceput de toamnă cu anunțarea oficială a publicului larg, că Doamna Cozma, fiica, soția,nepoata, bugetara, studenta, se-nscrie din nou, la competiția în care noi, bloggerii din toată țara ducem lupte grele, unii cu alții, dar mai ales cu noi înșine, contra timp bineînțeles, pentru niște note cât mai mari.
    Așadar de pe la mijlocul lui septembrie și până prin decembrie, vă invit alături de mine, să mă susțineți, să mă criticați (mnoh aș prefera să mă și lăudați) când vedeți că obosesc să îmi amintiți cât de simpatică vă sunt și iaca așa sper să alunec până în finală. Îmi doresc din suflet să fie cea mai frumoasă toamnă din viața mea, așadar voi face tot posibilul să îmi depășesc limitele și aici și să nu te dezamăgesc dragă cititorule. SuperBlog,  îți promit că voi da tot ce am mai bun în suflețelul meu de blogger.
     Dacă carecumva vrei să vezi și tu ce-nseamncă acest ”virus” care nu îți dă pace, te invit să te înscrii aici ,  https://super-blog.eu/ , ai nevoie de un pic de praf magic și totul va ieși perfect, mnoh bine, nu te mint, nu este chiar ușor dar îți garantez că merită!
Mă duc să îmi adun super puterile!
Ne vedem!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut