Studentă la 32 ..

    Da, da, aţi citit exact - perfect- bine. Doamna Cozma este proaspătă studentă. Ei, nu că nu aş fi fost în tinereţile mele. Dar atunci mi-au trebuit Ştiinţe Juridice. Ei bine,după 14 ani de la absolvirea liceului, ţin neaparat să punctez, profil biologie-chimie....deci după atâta timp, m-am întors la începuturi.
   Totul a început atunci când a început transformarea mea. Mi-au plăcut cărţile citite, mi-au plăcut reţetele încercate, mi-a plăcut că pot să îmi fac singură meniul, în aşa fel încât să mă menţin de mai bine de un an la kilogramele actuale, m-au surprins plăcut mesajele primite prin care mi se cerea sfatul, ajutorul.
     Am spus de ce nu?! De ce să nu încerc să fiu un exemplu demn de urmat şi în acelaşi timp şi o persoană care ajută. Dar ajută ştiind ce spune, nu doar din experinţe proprii! Consider că eşti un exemplu bun de urmat, dacă ştii exact despre ce vorbeşti şi nu dai sfaturi după ureche. Nu faci afirmaţii pe ceea ce ai constatat tu, fără să ai o bază solidă de cunoştinţe în domeniul nutriţiei.
      Aşadar şi prin urmare, din septembrie, pe băncile Facultăţii de Medicină, la Nutriţie şi Dietetică, voi încerca să învăţ cât mai multe, să ajung ceea ce îmi doresc.  
 Sper să am destulă ambiţie până la capăt!
Dacă aveţi un vis, luptaţi pentru el! Satisfacţia este imensă!
And thats when u kiss his sorry ass gdbye and go towards greater stuff! Never regretted having done so!
Sursă foto : Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut