Despre mine .. la un alt nivel

Disney GIF. Rapunzel. Especially for Miss C.
Sursă foto : Pinterest

     Bine te-am regăsit, azi am ales să vorbesc un pic despre mine, dar nu din perspectivele pe care probabil le cunoşti deja - unicul copil - femeie - soţie -blogger  -bugetară -studentă !!! nepoată -colegă -prietenă -fină -noră -cumnată - mătuşă.
    Azi am să îţi povestesc despre mine la un alt nivel, un nivel la care m-am autoeducat.
 Un nivel la care am ajuns prin multă muncă. Sunt o persoană destul de introvertită. Îmi place mai nou şi tot mai mult să trăiesc în lumea mea. Lumea mea de linişte, inspiraţie, creere şi recreere. Niciodată nu am fost genul de persoană care se bagă inutil în orice discuţie de dragul de a fi în centrul atenţiei. Îmi place să stau pe margine, să analizez oamenii (nu să ii critic), să îi văd aşa cum îşi doresc ei să fie văzuţi. Mulţi mă consideră de la ciudată, la figurantă, la super-mega-nesociabilă, necomunicativă, neprietenoasă. Îţi spun zău că nu este aşa, doar că ... nu îmi place să intru în discuţii care nu duc niciunde, discuţii din care nu am ce învăţa.
Prefer să stau eu în lumea mea, să scriu, să pozez, să analizez, să meditez, să pun în balanţă tot ce se-ntâmplă-n jur, decât să râd ca o prefăcută, să vorbesc nimicuri banale doar ca să mă fac plăcută.
   Nu sunt, nu am fost şi mă rog la cele sfinte să nici nu ajung (la cât de bine mă cunosc sunt sigură că nu va veni ziua în care vei putea vorbi cu mine despre un subiect de 2 bani, doar ca să ne întreţinem).
       Îmi place liniştea, îmi place să discutăm despre lucruri reale, lucruri inteligente, lucruri care duc undeva, atât dezvoltarea ta ca om, cât şi dezvoltarea mea. Ei, dacă nu avem subiecte în comun nu înseamnă că trebuie să mă pistonezi tot la 2 minute să spun ceva, nu înseamnă că nu te plac sau că mă simt rău în compania ta, ci pur şi simplu nu avem acel ceva ce  poate lega o discuţie între noi.
     Îmi plac oamenii care au ceva de spus, dincolo de banalităţi, oameni de la care am ce învăţa.
   Tu cum te-ai descrie? Cum te vezi? Cum te percep cei din jur?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut