Vinete, senzaţionale vinete !

             Bine v-am regăsit,
    Azi  Vă prezint o reţetă rapidă, simplă, super bună!
O puteţi servi la micul dejun, o puteţi servi la prânz. Vă ia câteva minute şi îi veţi mulţumi pe toţi membri familiei. Nu vă ia mult timp, aveţi nevoie doar de câteva legume iar dacă le aveţi în grădină, nici nu trebuie să vă spun cât de sănătoasă este reţeta ! Vedeta de azi este vânăta. Vă spun sincer nu mă dau în vânt după această legumă, dar preparată aşa este şi pe placul meu. Vinetele conţin Fier, Calciu, sunt sărace în calorii, nu conţin grăsimi, conţin însă fibre.
Sursă foto: Arhiva personală


Eu am folosit pentru 2 persoane:
1 vânătă
2 roşii
4 cepe mici
1 ardei
1/2 gogoşar
3 ouă

Am spălat legumele şi le-am tăiat cubuleţe.
Am călit ceapa şi am adăugat legumele, le-am condimentat cu sare şi piper, am adăugat un pic de apă şi le-am acoperit cu un capac. Când cubuleţele de vânătă s-au făcut moi, am spart cele 3 ouă şi le-am amestecat cu legumele. Se  pot servi cu pâine prâjită. Gustos, sănătos, yummi.

Poftă bună la sănătate!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut