Natural egal sănătate

      Tatăl meu a fost mereu şi este şi la ora actuală un tată mult prea protector, căruia nu i-a plăcut niciodată să mă vadă machiată. Mama mea, despre care v-am povestit în articolul anterior, nu a folosit niciodată farduri, doar creme, aşa că arta îngrijirii frumuseţii mi-am însuşit-o singură. 
     La majorat am primit prima mea trusă de machiaj, nişte culori horror, dar pentru mine era Mecca. Cu timpul am început să îmi cumpăr farduri şi creme, dar nu mă uitam niciodată la ingrediente ci vă spun sincer doar la preţul afişat. Căutam să împac şi bugetul acordat de ai mei care era destul de restrâns şi mofturile care în schimb erau uriaşe.
      Îmi plăcea să mă machiez aşadar, fardurile au devenit de nelipsit, nu mergeam nici un pas fără un machiaj bine pus la punct. Cremele stăteau înghesuite în dulap, căci trebuia să am una pentru fiecare parte a corpului, bineînţeles, puneam accent pe înfrumuseţare şi nu pe ingrediente, pe vremea aceea nici nu ştiam ce-nseamnă această denumire, sau efectiv la ce serveşte.
        În anul 2015, am fost diagnosticată cu o problemă de sănătate care m-a făcut să-mi revizuiesc întreaga viaţă. În cautările mele disperate pentru a afla motivul dezvoltării acestei tumori am descoperit cât de mult contează ingredientele pe care le conţin produsele pe care le foloseam în ritualul meu zilnic de înfrumuseţare şi produsele de curăţenie. Am ajuns să verific etichetele produselor de la A la Z, să caut naturalul în tot ce mă înconjoară şi tot ce ţine de mine. La fiecare folosire a produselor de curăţenie, folosesc mască pentru a evita inhalarea vaporilor, pentru a evita orice contact cu vreun produs  ce îmi poate provoca o nouă îmbolnăvire. 
crema contur ochi cu argan
       Am început o documentare vastă cu privire la produsele de îngrijire care conţin ingrediente naturale, aşa am descoperit că şi produsele din noua gamă Farmec, se-ncadrează cu brio. Pentru mine contează foarte mult să am o piele frumoasă, catifelată dar acum mai ales sănătoasă.  Cum trecerea anilor şi mai ales problemele din ultima perioadă au lăsat un impact puternic asupra pielii mele, slăbind mai mult de 11 kg, nu trebuie să vă spun că şi pielea a avut de suferit.
     Căutam   produse care să fie naturale, dacă se poate  produse româneşti şi o marcă de încredere. Am început să folosesc  creme care   conţin  ulei de argan şi Vitamina A.
       Uleiul de argan are un conţinut ridicat de omega 6 şi omega 9 având astfel proprietăţi de hidratare, protecţie, emoliere şi catifelare a pielii. Uleiul de argan are un efect antioxidant puternic,este antiinflamator şi în acelaşi timp grăbeşte procesul de vindecare al ţesuturilor.
      Vitamina A este un antioxidant natural, care contribuie eficient la combaterea proceselor de îmbătrânire.    Previne apariţia liniilor fine a ridurilor, atenuează ridurile existente şi ameliorează aspectul epidermei din jurul ochilor. După folosire, pielea devine  mai netedă, catifelată şi luminoasă.
    Greşim foarte mult faţă de propriul nostru corp, în momentul în care nu ţinem cont de aceste aspecte, care ar trebui să fie primordiale. Sănătatea să o punem pe primul loc.
    Putem să arătăm bine, zic eu, mult mai bine, dacă ne înconjurăm de tot ce este natural. Am învăţat să pun accent mai mare pe calitatea produsului decât pe ambalaj sau ce promite.Primul lucru la care sunt atentă sunt, ingredientele.
    Singurul meu regret este că a trebuit să trec prin această experienţă de viaţă traumatizantă pentru a deveni mai responsabilă, mai atentă, mai precaută când vine vorba de frumuseţe, să învăţ să nu îmi încarc pielea cu orice produs văzut la în reclame, ci să tind să găsesc soluţii naturale şi sănătoase.
      Pentru mine ingredient natural înseamnă sănătate.
      Pentru tine?


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017!
Proba nr. 17

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut