Finalistă, draga mamii!!

- Am terminat, sunt finalistă- mamii!! Aşa mi-am început dimineaţa.
- Ţi-am spus eu, că eşti în stare, spunea mami pe un ton blând.
Aşa este, ea a crezut mereu în mine. Pe la 17 ani, am început să scriu poezii, păstrate ascuns de lume într-un caiet vechi cu copertă cartonată cu pagini uşor îngălbenite. Am scris şi în limba maghiară, poezii chiar drăguţe, dacă mă gândesc că nu m-a învăţat nimeni să scriu în limba maghiară, am mai gafat eu, ce e drept unele cuvinte, mai ales că "rânduri " şi "bere" se cam scriu la fel, nişte diacritice fac însă marea diferenţă dintre ele.
Apoi anii au trecut, iar flacăra scrierii din mine s-a pierdut pe drum. 
 A apărut în viaţa mea Dl Fibrom Uterin. La îndrumarea unei prietene am început să citesc despre Noua Medicină Germană şi ce să vezi? Fibromul Uterin = Problemele care afectează aceste organe sunt specifice femeilor care nu-şi folosesc creativitatea la adevăratul potenţial.
Aşadar şi prin urmare, am început să scriu. Iniţial într-o agendă, după care am început bloggul. Voiam să ofer cât mai multe detalii despre experienţa mea, deoarece eu m-am lovit de multe uşi închise când voiam să vorbesc cu cineva despre aceste temeri.
             M-am înscris la Super Blog,  pentru mine, pentru  a şti dacă chiar este ok ceea ce fac şi cum fac. Scriu din iulie pe blog, a fost primul meu concurs şi m-am clasat pe locul 37!! Am avut note peste 80, 97. Nu am ce comenta, deşi în unele locuri m-am simţit un pic depunctată doar pentru faptul că nu mă cunoştea juriul. 
Recunosc, cel mai frică mi-a fost de ultima probă, am luat 86 de puncte şi mi-a umplut sufletul de fericire!! 
Sunt finalistă! Nu m-am dat bătută la unele note de 80. Am continuat crezând în mine!
Înseamnă că fac bine ceea ce fac, înseamnă am stofă pentru a scrie şi să vă spun un mic secret sunt super mândră pentru că sunt unguroaică, 100% :) , iar acest lucru când eram mică îl percepeam drept handicap. Acum însă sunt foarte mândră!! 
Deci finalista mamii, nu se dă bătută, abia aştept sesiunea din toamnă :D Promit că mă voi strădui muuullt mai muuuullltt!!
YYYYYuuuppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ending!!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut