Ce se-ntâmplă când....

             Am ales să dau un nou sens vieții mele. Am ales calea spre o viață sănătoasă, o viață plină de energie. Am reușit să motivez oamenii prin reușitele mele, am reușit să îi fac să consume smoothieuri, am ajuns să fiu întrebată de mii de ori de secretul meu, de cum am reușit ce am făcut, să mi se ceară rețete, să mi se ceară părerea despre diverse aparate de făcut smoothie. Acum , la aproape un an de zile, am ajuns să conștientizez cât de greu este acest drum. Câte trebuie să îndur pentru alegerea mea. Căte cuvinte și priviri de răutate. Azi a fost prima dată când am eșuat efectiv la antrenament, poate au fost și altele pe care nu le-am băgat eu în seamă, însă ziua de azi, recunosc cinstit m-a pus la pământ psihic, probabil s-au acumulat, toate durerile din viața de zi cu zi. Am stat și m-am gândit, oare chiar acesta este drumul meu? Oare este normal să eșuezi? Oare cer prea mult de la mine?
              Dar nu, nu acesta este sfârșitul poveștii mele. Pentru absolut nimeni nu voi renunța la acest drum, chiar dacă este greu, chiar dacă voi mai simți că eșuez, mă voi automotiva mult, mult mai mult de acum înainte. Nu voi mai permite nimănui să îmi spună ceva referitor la viața mea ! Nimănui!
                  Am să îmi văd visul împlinit și proiectul meu dus la bun sfârșit !
Nu voi mai duce cu mine gândurile negative! Nu  voi mai permite durerilor să îmi încetinească performanța! 
Voi reuși , just watch me !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut