Despre alegerile noastre

              Despre când ne naștem și când vom muri, nu putem să alegem noi, însă despre absolut tot ce este între aceste două momente din viață, toate absolut toate alegerile ne aparțin.
        Ne alegem prietenii, ne alegem iubiții, ne alegem liceul, facultatea, locul de muncă, casa, mașina, câinele, hainele etc.
Alegerile acestea sunt individuale, adică pe românește spus nu e treaba nimănui de ce am ales eu așa și nu invers. 
              Fiecare are dreptul la alegerile sale, la fel când vine vorba despre sistemul medical privat sau de stat fiecare alege pentru el, avem dreptul să ne spunem părerea însă într-un fel prietenos și nu arogant și de undeva de sus.  Am ales să mă operez în Ungaria pentru siguranța care mi-a inspirat-o domnul doctor. Punct ! Nu regret nici o clipă!!
              Despre a avea, când și cum un copil, la fel e alegerea fiecăruia, degeaba ai tu unu, doi sau trei copii nu mă convingi pe mine să îmi fac mai repede și nici tonul arogant pe care-l folosești nu te ajută... ba din contră.
           Este alegerea fiecărei femei cum dorește să își aducă minunea pe lume,  prin naștere naturală sau prin cezariană, nu e corpul tău, viața ta, tu ai fost mamă eroină, bravo ție !
            Este alegerea fiecăruia dacă doreşte să se căsătorească, să divorţeze, să plece , să rămână !
Alegerile individuale ni le asumăm, suntem singurii care răspundem dacă am ales bine sau greşit !
              Am ales să consum smoothieuri, să mănânc sănătos și să mă antrenez și după operație pentru că îmi face nespus de bine și nici nu mi-aș putea acum închipui viața fără aceste elemente esențiale pentru mine. Sunt alegerile mele ! Îmi aparțin !! Punct ! Că sunt bune sau rele sunt ale mele !
            Este strict alegerea fiecăruia dacă își dorește să  rămână sau să plece dintr-un loc unde nu se  simte în largul lui, unde nu este apreciat, unde visele și idealurile îi sunt luate în batjocoră, toate toate aceste aspecte ne aparțin. Nimeni nu are dreptul să aleagă în locul nostru!
           Dacă cineva alege să  nu te mai caute, respectă-i dorința.
            Alegerile ne aparțin, nu putem da vina pe alții dacă noi am ales într-un fel sau altul, nici alții nu pot da vina pe noi pentru alegerile făcute. Alege pentru tine, nu pentru cel de lângă tine! Ar fi frumos să învățăm să respectăm alegerile celor din jurul nostru, măcar așa, din respect.
         Sunt alegerile noastre, ele ne definesc pe noi ca oameni, ne deosebesc de ceilalți pentru că, este foarte rar când două persoane văd lucrurile exact la fel.
         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut