Ce simți când nu mai simți nimic ..,

Despre...ce simți când nu mai simți nimic



Am ales să vă spun povestea mea, inspirată de multe alte femei curajoase cărora le -am citit blogurile zilele trecute. Femei pe care deși nu le cunosc personal, au trăit aceeași poveste ca și mine. Aceste lucruri nu le știu nici cei mai apropiați mie, poate le- a fost teamă să mă întrebe, poate nu au vrut să știe cum e când nu mai e nimic?! Nu știu..
Ne întoarcem un pic în anul 2015, când pentru prima dată în viața mea , ce e drept pentru o perioadă foarte scurtă am avut privilegiul de a fi graviduță.
Era un amalgam de sentimente atunci în sufletul meu, știam de fibrom care era un risc major pentru cel mic și implicit și pentru mine.Puteam naște la 6 luni sau uterul să cedeze oricând, fbromul având 12cm . A fost un băiețel, eu așa am simțit atunci și și acum , avea și nume:) urma să-l cheme Yannis, dacă atunci în acea zi Sfântă de sărbătoare nu ne-ar fi părăsit.
15 august .... am avut nenorocul pe lângă suferința prin care treceam să găsesc și personal nepregătit la maternitate. Nici până atunci nu am fost fan maternitate, în clipa aceea am decis clar !!?Era într-o zi de duminică, luni urma să îi auzim inimioara! Poate e mai bine așa!
Rănile sufletului se-nchid cel mai greu, nimeni nu știe prin ce treci, ce simți!
Momentul pierderii, nu a avortului, a pierderii.. îmi va rămâne întipărit în minte toată viața..
Despre aceste trăiri, sentimente nu m-a întrebat nimeni niciodată, deși aș fi vorbit deschis, pe mine m-a durut că nu am avut cu cine vorbi, deși știu că nu sunt singura care a trecut printr-o asemenea piedere, doar că multe femei nu vorbesc despre aceste trăiri din teamă , din frica de a nu deveni vulnerabile în fața celorlalți.
Rămâi goală pe interior, rămâi singură cu trăirile tale, te lupți cu lacrimile când vezi un copil mic, hăinuțe de copil, dar lucrurile acestea le înțeleg doar femeile care știu despre ce vorbesc pentru celelalte oricum nu contează!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut