Despre , stilul de viata sanatos

Despre , stilul de viata sanatos

Cum bine ati citit, cei care mi-ati urmarit postarile, stiti ca sunt trecuta printr-o perioada destul de grea (probabil unii vor spune ca e o nimica toata, ca doar 70% dintre femei sunt diagnosticate cu fibrom uterin, insa pentru fiecare lupta pe care o duce cu o boala e unica, fiecare o percepe, traieste altfel), in momentul in care am aflat de problema, am incercat tot ce am crezut eu ca mai poate salva situatia, care era deja intr-o stare destul de avansata. Am inceput sa faca sport, am inceput sa evit tot ce are zahar, faina (bine uneori am cedat, ca doar sunt si eu om, insa seara aveam o mustrare de constiinta, ca apoi de fiecare data cand simteam o pofta pentru ceva interzis ma gandeam daca chiar merita sa ma abat de la drum), am inceput sa fac meditatii, rugaciuni, sa ascult muzica de relaxare, sa imi incep ziua cu un smoothie de fructe, si aici vroiam sa ajung defapt.
Cele 10 kg care m-au parasit , m-au parasit intr-un mod frumos, nu violent. Tot timpul am fost mai “durdulie”(seamana cu tac-su , zicea lumea), asa ca am incercat fel de fel de diete, la 17 ani am facut duodenita gastica , ca apoi sa se  dezvolte intr-un ulcer duodenal de toata frumusetea, inainte de cununie in 2009 am tinut, renumita dieta disociata, nu zic ca nu am slabit, am slabit 6kg, dar …. Cum au plecat kg, la terminarea dietei au regasit drumul spre corpul meu.
Ceea ce mi-am propus acum,  nu este o dieta, este un , stil de viata sanatos. Nu exista dimineata fara smoothie (nu sunt o experta, combin fructele care imi plac, nu fac niciodata un smoothie pe care sa-l consum cu greata), folosesc multe seminte, chia, in, dovleac etc. Am inceput din nou sa ma antrenez, lucru care mi-a ridicat ambitia, increderea si ma forteaza sa imi depasesc limitele (despre care nici nu stiam ca exista), am inceput din nou sa renunt la faina, zahar. Zilele acestea am primit un articol, cu privire la fibrom, la ce este de facut pentru a nu cadea din nou in capcana lui, aceste lucruri marunte, puse cap la cap, mi-au confirmat faptul ca sunt pe drumul cel bun, drum de pe care nu doresc sa ma abat, nu doresc sa renunt.
Oricine, orice ar spune, dieta e dieta, nu e un stil de viata sanatos, nu-l poti tine o viata intreaga, iar daca-l tii, nu se mai numeste dieta.
Eu nu incerc sa conving pe nimeni sa imi urmeze sfatul, sa urmeze ceea ce eu imi doresc sa “promovez” fiecare cu corpul sau, cu principiile sale. Eu, sedentara convinsa, dau un DA pentru stilul de viata sanatos.
Stiu ca va fi greu, am nevoie de multa ambitie, rabdare, suport si intelegere din partea celor din jur. Mai mult acceptare decat intelegere.Nu am sa refuz din moft sau "figuri" o bucata de prajitura, un cartof prajit,o carne de porc, o ciocolata, ci din dorinta de vindecare, iar cei care nu accepta acest lucu, nu cred ca se pot numi oameni apropiati sufletului meu :) 
Atasez o fotografie, in prima parte sunt eu din perioada sedentara si cu problema de sanatate, in partea a doua cu noua viata. Va las pe voi sa trageti concluziile !
P.S Accept orice sfat, reteta, sugestie, sunt open mind pentru tot ce este nou, bio, fara zahar, fara faina, fara hormoni, aditivi :) 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut